BasBQ
Beef en Steak

The Bastard Phantom Plancha Griddle Ring

 
 
 
 

Rogier

Gemarineerd
Berichten
1.091
Ja ja, een hele mond vol. De The Bastard Phantom Plancha Griddle Ring.
2EBE56B7-DF61-4CA0-BAAF-E0AA088A0058.jpeg

Ik had deze accessoire nog niet eerder gezien maar het ziet er mooi uit. Je hele bastard omtoveren tot een grote plancia ring met een gietijzeren roostertje in het midden. Het is een nieuwe accessoire sinds afgelopen zomer. De plancia is gecoat en hoeft niet ingebrand te worden. Ik heb op een shop gelezen dat deze ook in de vaatwasser zou kunnen (of het past is de vraag).
Het enige wat ik nergens kan vinden zijn review, video’s of andere ervaringen over dit product. En even naar een winkel gaan zit er met deze lockdown ook niet in…
Ik ben zeer benieuwd of er forum leden deze accessoire hebben en wat hun ervaring is.
 
Zo dat ziet er mooi uit. Ben alleen bang dat ik gezien het overtreden van het BBQ budget op dit moment niet mee kan doen aan het testpanel
 
Zo dat ziet er mooi uit. Ben alleen bang dat ik gezien het overtreden van het BBQ budget op dit moment niet mee kan doen aan het testpanel
Een gekend probleem, al die leuke accessoires zien passeren op het forum en de vrouw die de vinger op de knip houdt. ;)
 
Heeft iemand deze al gebruikt in combinatie met een Kamado Joe Classic 2?
Lijkt mij een leuke toevoeging aan de collectie.
 
Ik heb uiteindelijk voor een halve maan speksteen gekozen. Dus ik kan je er niks over zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan