BasBQ
Beef en Steak

Test met Action rookbakjes.

McPeet zei:
Dominique zei:
Sander72 zei:
Dominique zei:
Is dat iets wat ik met een ( hoe heet zo'n ding... Zo'n zaagding met zo'n draaiend blad...OOOO ) cirkelzaag ( ja!) kan doen? Of is dat gevaarlijk?

Een losse cirkelzaag lijkt me gevaarlijk, maar een afkortzaag lijkt me prima te doen!

Is een afkortzaag ook elektrisch?
JA
Ok, ik weet niets van dat soort gereedschap. Op naar de Praxis!
 
Eigenlijk is een reciprozaag voor zoiets nog beter, ook elektrisch... (of een kettingzaag). Dus als je er speciaal iets voor gaat kopen, kijk dan daar ook even naar.
 
structor zei:
R de opdracht geven kost jou ook geen moeite Domi, is hij heus wel gewend =))

Tss, hij bied het gewoon altijd aan, daar kan ik ook niets aan doen. =))  Maar ik wil gewoon zelf eens zagen.... Maar niet handmatig natuurlijk "daar heb ik de kracht niet voor"....
 
elhopo zei:
Eigenlijk is een reciprozaag voor zoiets nog beter, ook elektrisch... (of een kettingzaag). Dus als je er speciaal iets voor gaat kopen, kijk dan daar ook even naar.

Ik ben met een kettingzaag bang dat ik dan los ga ( ken je de Film "Mamma is boos" nog?)
 
Dominique zei:
elhopo zei:
Eigenlijk is een reciprozaag voor zoiets nog beter, ook elektrisch... (of een kettingzaag). Dus als je er speciaal iets voor gaat kopen, kijk dan daar ook even naar.

Ik ben met een kettingzaag bang dat ik dan los ga ( ken je de Film "Mamma is boos" nog?)
Je bent toch niet zo oud dat je die in de bios hebt gezien, Domi? Haha
 
BertM zei:
Dominique zei:
elhopo zei:
Eigenlijk is een reciprozaag voor zoiets nog beter, ook elektrisch... (of een kettingzaag). Dus als je er speciaal iets voor gaat kopen, kijk dan daar ook even naar.

Ik ben met een kettingzaag bang dat ik dan los ga ( ken je de Film "Mamma is boos" nog?)
Je bent toch niet zo oud dat je die in de bios hebt gezien, Domi? Haha
Dat is voor mij een vraag.( ben wel vergeetachtig)  En voor jou nu ook whoehahaha!
 
Danny77 zei:
Ik doe het altijd lekker met de handzaag (noeste arbeid voor het eten)  :p

Daar heb ik niet genoeg kracht voor ben ik bang. Ik ben een mietje.... Eh, meidje =))
 
Grijns!
 
Terug
Bovenaan Onderaan