BasBQ
Beef en Steak

temperatuur meter met appje

D

debeginner

Gast
Om de temperatuur van de q wat meer onder controle te krijgen ben ik op zoek naar een tempmeter met het liefst 2 probes,
na wat draadjes te hebben gelezen en wat zoeken kwam ik dit tegen:

https://www.conrad.nl/nl/renkforce-barbecuethermometer-a550-met-app-1405103.html

iemand ervaring met deze meter? Doet me denken aan een iGrill voor de helft van het geld...
hij is via bluetooth, bereik zal waarschijnlijk niet bijzonder ver zijn maar dat maakt voor mij niet uit, als ik maar niet om de 5 min op de bbq temp meter hoef te kijken.

hoor graag jullie ervaring en idee?n over deze meter
 
debeginner zei:
als ik maar niet om de 5 min op de bbq temp meter hoef te kijken.

hoor graag jullie ervaring

je hebt je offset pas geleden kado gekregen en kent m dus helemaal nog niet.
dus een stuk of wat sessie s dr bij blijven is helemaal niet verkeerd.
en als je m qwa gedrag in de hand hebt en liever binnen bent dan is electronica ondersteuning een optie ja.
 
AV zei:
je hebt je offset pas geleden kado gekregen en kent m dus helemaal nog niet.
dus een stuk of wat sessie s dr bij blijven is helemaal niet verkeerd.
en als je m qwa gedrag in de hand hebt en liever binnen bent dan is electronica ondersteuning een optie ja.

Het is dus ook niet om binnen te zitten maar het gaat om het onder de knie krijgen.
daarbij lijkt me wat betere temperatuurcontrole niet verkeerd aangezien ik merk dat er grote temperatuursverschillen zijn links en rechts...als dat er toch op komt dan liever digitaal...
mocht je dus echt iets over het product weten hoor ik het graag...

 
over de meter weet ik niets,,maar wel ervaring met een goedkope (pissebakkenstalen) offset smoker.
en t stookgedrag ermee is puur afhankelijk van t weer type.
windstil droog weer is ie redelijk stabiel en met kltn weer blijf je spelen met de in/uitlaat en afdekken met bv lasdeken en daaronder een kinder dekbedje om de temp enigzinds acceptabel te houden.
daarom mn ervaring dat je dr gewoon bij moet blijven en in mijn geval dr achter komen dat het een brandstofvreter blijft en de stookkosten duurder zijn dan t vlees per sessie.

trouwens wat heb je een echte offset of ook een goedkope blikken smoker..??
 
Terug
Bovenaan Onderaan