BasBQ
Beef en Steak

Tegel of "voetjes" onder inbouw Bastard?

W

Wumme

Gast
Goedemorgen allen,

Ik heb een beetje rondgezocht maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag.

Ik ga mijn Bastard (die komt zaterdag) inbouwen.

Is een natuursteen tegel voldoende als basis voor mijn Bastard? Of zijn die keramische voetjes beter qua koeling of wat?  :-??

Ik heb geen idee hoe heet een Large wordt aan de onderkant.

Suggesties zijn uiteraard altijd welkom!  >:D<


Vriendelijke groet,

Willem

 
Ik heb er een dikke tegel onder staan is handig als je de bastard schoon maakt dan komt de as en warmte niet gelijk op je meubel die in mijn geval van hout is, verder denk ik dat het vooral belangrijk is dat hij vlak staat, dus bij voorkeur geen grinttegel maar dat lijkt mij logisch

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Vraagje wat is de maat tussen de plank
Waar de basterd large opstaat en het werkblad
 
Natuurkundig gezien gaat de warmte omhoog en is de onderzijde van mijn Primo nooit echt warm. (ik zeg bewust niet "heet")
Uit praktisch redenen heb ik er toch wel een natuursteen tegel ondergelegd (ivm schoon houden van mijn meubel en niet voor de warmte) en staat mijn Q op pootjes zodat ik makkelijk een blik onder het inlaatgat kan plaatsen en m.b.v. de haak het as er makkelijk uit kan krijgen.
Tegel en pootjes dus puur voor mij voor het schoon houden!
Uiteraard heb ik daar wel rekening mee gehouden met het zelf bouwen van mijn meubel. :D :D
 
Wumme zei:
Goedemorgen allen,

Ik heb een beetje rondgezocht maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag.

Ik ga mijn Bastard (die komt zaterdag) inbouwen.

Is een natuursteen tegel voldoende als basis voor mijn Bastard? Of zijn die keramische voetjes beter qua koeling of wat?  :-??

Ik heb geen idee hoe heet een Large wordt aan de onderkant.

Suggesties zijn uiteraard altijd welkom!  >:D<


Vriendelijke groet,

Willem
Warmte valt mee, onderste deel is alleen voor de asopvang. Ik heb de tegel wel goed gestut met planken eronder. Steen kan theoretisch breken door gewicht en temperatuur. Ik heb tussen de Bastard en de tegel een kurken onderzetter voor pannen van IKEA geplaatst. Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan