Beef en Steak

Tagliata di manzo con olio all'aglio e parmigiano

Heel gek Rick, maar als ontbijt lijkt dit me dus haast nòg lekkerderder dan als diner... zelf grill ik diamanthaas graag direct op gietijzer maar eerst zo even lekker in de rook klinkt ook helemaal niet gek!
Joh Sander. Je moest eens weten.
Meestal ben ik redelijk op tijd wakker. Dan met de viervoeter des huizes een eerste rondje door ons stille dorpje. Zon komt op. Genieten

Bij thuiskomst brokjes voor mijn vriend en left over van de bbq voor het baasje.
Verder iedereen nog op bed. In alle rust nog eens goed proeven of het wel echt zo lekker Is. Eigenlijk wel, soms zelfs beter. Genieten 2.0

ik gooi over het algemeen rundvlees direct na de kolen al op het rooster. Terwijl de temperatuur klimt kan het vlees wat rooksmaak oppakken. Vervolgens even grillen.

Een van de meest favoriete gerechten hier!

Hoe ie hier gegeten wordt:

Entrecote medium rare getrancheerd op een bedje van rucola. Beetje olijfolie er overheen, fleur de sel, grof gemalen zwarte peper en aftoppen met een balsamicostroop. Grof geschaafde Parmigiano Reggiano erover en garneren met gegrilde kleine tomaatjes die op smaak gebracht zijn met olijfolie, peper en zout.
Mooie spaghetti aglio e olio erbij, ciabatta met wat mooie smeerseltjes of bruschetta maken met tomatentapenade en zelfgemaakte pesto.
Schaaltje antipasti erbij en smullen maar :)
Hou op. Ben al groot fan van Italiaanse keuken en zo wordt het alleen maar erger.
Klinkt waanzinnig goed.

Hou op. Ben al groot fan van Italiaanse keuken en zo wordt het alleen maar erger.
Klinkt waanzinnig goed.
Als de cuisson goed is en je bent niet te zuinig met de overige ingrediënten dan knalt 't echt.
Dat doen wij hier in NL te vaak. Zuinig met alles en bang voor overvloed. Uiteraard moet je wel met de juiste elementen rijk zijn en vooral naar eigen smaak koken.
Wat de een bremzout noemt, is voor de ander vrij hoog op smaak en voor de andere ander prima te nassen.

Als de cuisson goed is en je bent niet te zuinig met de overige ingrediënten dan knalt 't echt.
Dat doen wij hier in NL te vaak. Zuinig met alles en bang voor overvloed. Uiteraard moet je wel met de juiste elementen rijk zijn en vooral naar eigen smaak koken.
Wat de een bremzout noemt, is voor de ander vrij hoog op smaak en voor de andere ander prima te nassen.
Klopt. Ingrediënten in de juiste verhoudingen en hoeveelheden.
Wat mij vooral aanspreekt bij het Italiaanse Is vaak de eenvoud en de uitgekiende keuze van relatief weinig en eenvoudige ingrediënten.
Bijvoorbeeld, hier bouwen we een pizza helemaal vol en in Italië gooien ze er 2, 3 ingrediënten op en het smaakt fantastisch.

Klopt. Ingrediënten in de juiste verhoudingen en hoeveelheden.
Wat mij vooral aanspreekt bij het Italiaanse Is vaak de eenvoud en de uitgekiende keuze van relatief weinig en eenvoudige ingrediënten.
Bijvoorbeeld, hier bouwen we een pizza helemaal vol en in Italië gooien ze er 2, 3 ingrediënten op en het smaakt fantastisch.

Zo werkt dat zeker, alleen alles in de juiste verhoudingen.

Koop hier een margherita en ze donderen 'm helemaal vol met kaas en basilicum is nergens te vinden. Bodem is gemaakt van 80 ingrediënten in plaats van 4 of 5.

Dit zier er weer grandioos lekker uit Rick. Wat een fantastisch bord eten zeg TOP

Dit zier er weer grandioos lekker uit Rick. Wat een fantastisch bord eten zeg TOP
Thnx. Maken dit. Mooi stukje rund uitzoeken en doen. Snel, simpel en mega lekker

Terug
Bovenaan Onderaan