BasBQ
Beef en Steak

Tafel voor de WMT

Phlurm zei:
mooi plekje geworden,  geen gootje voor waterafvoer?
Nee nog niet, maar is wel een goed id, hij moet dan allen niet te laag worden ivm de doorloop hoogte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat doe je met de deksel als je hem eraf haalt en er iets op wil leggen?
Ik zie niet echt een plekkie hier voor, misschien gemist.
 
Quun zei:
Wat doe je met de deksel als je hem eraf haalt en er iets op wil leggen?
Ik zie niet echt een plekkie hier voor, misschien gemist.
Ik zet hem in de rand tussen de ketel en de tafel en dan metvde handgreep in de hoek en dan blijft ie redelijk staan, zit er wel over te denken om nog een soort haak te maken zodat ik zeker weet dat ie niet terug valt.
 
avr zei:
Ik zet hem in de rand tussen de ketel en de tafel en dan metvde handgreep in de hoek en dan blijft ie redelijk staan, zit er wel over te denken om nog een soort haak te maken zodat ik zeker weet dat ie niet terug valt.

Ik zat er zelf aan te denken de originele dekselhouder aan de zijkant te monteren en de Q zelf meer richting de rand te positioneren.
Dan zou ik (zoals ik 't in m'n hoofd heb) de deksel makkelijk in de houder kunnen schuiven en de tafel/handen vrij te hebben.
Wordt alleen wel moeilijk met de ombouw van je tafel denk ik.
 
Quun zei:
avr zei:
Ik zet hem in de rand tussen de ketel en de tafel en dan metvde handgreep in de hoek en dan blijft ie redelijk staan, zit er wel over te denken om nog een soort haak te maken zodat ik zeker weet dat ie niet terug valt.

Ik zat er zelf aan te denken de originele dekselhouder aan de zijkant te monteren en de Q zelf meer richting de rand te positioneren.
Dan zou ik (zoals ik 't in m'n hoofd heb) de deksel makkelijk in de houder kunnen schuiven en de tafel/handen vrij te hebben.
Wordt alleen wel moeilijk met de ombouw van je tafel denk ik.

31813ffcbbda9ccddb31c3480e700b12.jpg

Zo blijft ie mooi staan, maar iets met een haak aan de bovenkant zou wat veiliger zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
avr zei:
Zo blijft ie mooi staan, maar iets met een haak aan de bovenkant zou wat veiliger zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hij oogt me wat dicht tegen de rand te komen met evt. het risico tegen je arm aan te komen als je hem neer zet.
Toch vervelend om je arm te verbranden.

Een haak zou ook niet verkeerd zijn idd, minder kans om omvallen en er is genoeg ruimte zo te zien.
 
Ik heb altijd de probe van de temp meter door de lucht opening van het deksel dus wil hem zo dicht mogelijk bij de ketel houden.
 
avr zei:
Ik heb altijd de probe van de temp meter door de lucht opening van het deksel dus wil hem zo dicht mogelijk bij de ketel houden.

Ook daar moet rekening mee gehouden worden inderdaad...
Takeltje met contragewicht en recht omhoog? :):)
 
Heb op een Amerikaanse site gezien dat ze ook scharnieren hebben voor het deksel, geen id of ze hier ook zoiets verkopen ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je zou wel een scharnier aan de achterkant kunnen vastmaken op het tafelblad.
Daarover staan dacht ik wel wat artikelen hier en genoeg via Google.
Ik zoek meestal gewoon via Google afbeeldingen naar wat idee?n.
 
Goot zit er inmiddels ook aan!
d764b73c365cf7a80e82d2510bea24ed.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er netjes uit zeg, daar zul je veel plezier van hebben deze zomer ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reboot zei:
Ziet er netjes uit zeg, daar zul je veel plezier van hebben deze zomer ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik hoop niet alleen deze zomer! Maar ook de rest van het jaar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan