BasBQ
Beef en Steak

Tafel voor de Weber Mastertouch

 
 

bart_dewulf

Kooltjesharker
Berichten
114
Vanaf dag 1 dat ik de WMT had wist ik dat
er een tafel voor zou komen, weken gebroed op een ontwerp en uren op het net gezocht en dan  ben ik er eindelijk ook aan begonnen. Alles in elkaar geschroefd met Kreg pocket holes, geen schroef te zien aan de buitenkant van de tafel
qymu8e4u.jpg

Lade voor de accessoires
serupyry.jpg

u8upubuj.jpg

Wielen eraf
e5y3edet.jpg

Passen
gujetera.jpg

En nu alles samenvoegen
4yhybuqy.jpg
ne8a2abe.jpg
ase3aba9.jpg

Nu nog beitsen en dan kan hij gebruikt worden alleen nog een probleem met de wielen want ik had de originele wielen van Weber maar vrees dat de tafel te zwaar geworden is voor deze wielen.
 
Wauw! Ziet er mooi uit hoor! Knap stukkie werk!
 
Ziet er goed uit.
Voor de wielen kun je in elke bouwmarkt terecht ze hebben meestal de keuze uit wielen van 10 kg tot 70 kg draaggewicht, ik zou zelf kiezen voor 50 kg voor deze tafel.
 
Ziet er netjes uit zeg!
 
Ik zeg: MOOI
En die wielen van de Weber....nee, die gaan het niet redden ;)
 
Zeer mooie tafel... Een lade mis ik nog in de mijne.. Moet ik ook eens toevoegen..

Heb je de weber nog vast gezet?
 
Bedankt voor de toffe commentaren, de Q staat niet extra vast allen is het handvat in gefreesd in het bovenblad, over de hitte maakt ik mijn zorgen er zit 1cm tussen de bovenkant en de tafel
 
bart_dewulf zei:
Bedankt voor de toffe commentaren, de Q staat niet extra vast allen is het handvat in gefreesd in het bovenblad, over de hitte maakt ik mijn zorgen er zit 1cm tussen de bovenkant en de tafel

Dat heb ik ook gedaan, en ik heb rondom halve cm speling en geen problemen met verbranden.. Zelfs niet bij ee sessie met de pizzaring..  :D
 
Super gave tafel. Ik ben ook al tijden aan het broeden op een tafel voor mijn WMT. Ik kon nog niets geschokts vinden. Dit geeft zeker inspiratie.
 
Ik ook Maccie
Maar "als" ik het doe wil ik wel die tucaway behouden.
Dus of de q naar achter verplaatsen.
Of die tucaway aan de tafel monteren maar weet niet of dat gaat.

(Wordt weer een 10 jaren plan bij mij  :D)
 
Terug
Bovenaan Onderaan