BasBQ
Beef en Steak

Tafel en tent kopen

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
Heeft iemand een adres - en/of advies betreffend - een in hoogte verstelbaar tafel? En ook een adres voor goed een Easy Up tent?

Mischien kan Gerard of Tom reageren want jullie hebben dit bij BBQ Society gebruikt. Die goedkoop huur tafel ik had was erg slecht voor mij rug...

Bedankt!
 
Ik heb een tafel bij de hanos gekocht en een bij partytentplaza.nl De tafel van de hanos vind ik de beste en is daar ook het voordeligst.

We hebben een teamtent (easy up) van 3x6 gekocht bij Partytentenshop.nl echter door te late levering is deze nog niet gebruikt dus durf daar niks over te zeggen. Een tent met zijwanden is wel zo prettig als het waait of regent, dat is het minste waar ik naar zou kijken. Wij hebben twee gedeelten; kook en slaap gedeelte zodat je s nachts niet uitgerookt wordt .
 
Alabama, misschien is het een optie om een ex huur tent aan te schaffen.?

Dit is professionele kwaliteit, en een stuk steviger als easy up tenten.
En goed betaalbaar.

Mac
 
Thanks Gerard. Jullie hadden een mooi setup met de slaapgedelte zeker. Je ben van plan om 3x3m in te slaapen en 3x3 in te werken?

Omdat ik alleen sta, of met 1 teammate dacht ik eerst aan een 3x3, 3x4, of 4x4.

Heb jij trouwens ook een cambro van Hanos?

@Mac, Bedankt. Ik heb tijdens Tony Stone een andere tent gehuurd (geen easy up) en daar hebben we 45min hard aan gewerkt voor dat hij stond  :(  bij BBQ Society een Easy Up gehuurd en die beviel goed. Ik ga voor de gemaak gezien ik alles zelf moet op- en afbouwen.
 
Wij slapen in de 3x6, doen de voorbereiding in een tent van 3x3 waar we twee tafels hebben staan en een tent van 3x3 waar de cookers staan... Totaal 6x6 dus. Is het overdreven? Misschien... Is het comfortabel? Zeker weten ;)

Ik heb warmhoudbakken via BVA Auctions gekocht. Als je dat soort sites goed in de gaten houd dan kun je best mooie spullen voor weinig vinden.
 
Wij hebben nu twee 3*3 scharniertenten en willen er nog 1 bij hebben dat werkt voor ons het beste. Onze tenten wegen meet dan 40 kilo het stuk en zijn echt stevig en staan zo.
 
Zou 6x6 wel toegestaan zijn bij alle wedstrijden?

....aan de andere kant, Huddie en Jord hebben zo veel m2 nodig puur voor hun smokers 

Ik ga groter denken  :D
 
Go large or go home is het motto voor 2014  :D
 
wij hadden een 3x6 en een 3x3. 3x3 voor de BBQ's en 3x6 om te werken. die laatste was geleend, omdat e.e.a. last minute was bij ons. Wij schaffen dit jaar een easy up 3x4,5 aan om in de werken. 3x6 was groot zat, hadden zelfs ruimte over, vandaar dat we kiezen voor 3x4,5. Wij zijn met zijn 3'en. tent gaan we waarschijnlijk kopen bij partytentplaza. Daar komt onze tafel ook vandaan en daar zijn we heel tevreden over.

overigens zijn nu een aantal modellen in de aanbieding op http://ezup.nl
 
Thanks Tom. Ik ben ook een klein team dus ga ook voor 3x4.5 denk ik. Bij BBQ Society Cook Off had ik een 3x3 en dan nog wat spullen in de bus kunnen laten. Was ook genoeg ruimte. Hoewel een aparte tent voor de smokers zou ook fijn zijn als het keihard gaat regenen.

Heb jij ook je tafel bij Hanos gekocht?
 
Alabama zei:
Thanks Tom. Ik ben ook een klein team dus ga ook voor 3x4.5 denk ik. Bij BBQ Society Cook Off had ik een 3x3 en dan nog wat spullen in de bus kunnen laten. Was ook genoeg ruimte. Hoewel een aparte tent voor de smokers zou ook fijn zijn als het keihard gaat regenen.

Heb jij ook je tafel bij Hanos gekocht?

onze werktafel komt van partytentplaza.nl in Uden. we hebben de grote variant, dus werkblad van 70 cm ipv 40 cm. Ben er heel tevreden over. tijdens workshops plaats ik hier 6 man aan.
 
Ik weet niet precies of de regels bij alle wedstrijden gelijk zijn, maar hou er rekening mee dat je niet bij alle wedstrijden de Q's in/onder een tent mag plaatsen.
Bij Beer, Fries & BBQ staat er bv. in de reglementen dat de Q's ten alle tijden in de open lucht moeten staan. Wanneer dat bij alle wedstrijden hetzelfde is, dan heb je niet zoveel aan een tent voor de Q's.
 
Tot nu toe is Beer fries & BBQ juist de uitzondering.

Gezien de ervaring met tenten in Hasselt snap ik dat de gemeente geen enkel risico wil lopen. Wij weten natuurlijk dat er alleen door doorgewinterde low&slow die-hards barbecues bedient worden, maar dat is voor de ambtenarij niet in te schatten.

Met het weer op de afgelopen cookoff was ik blij dat de barbecues onder een tent mogen staan.
 
Gerard +1

Dat is een van de redenen waarom we niet meedoen aan Beer, Fries & BBQ. Geweldige wedstrijd, door leuke organisatoren, maar zo zijn er wat dingetjes in de reglementen die wij nadelig vinden. Geen tent over een BBQ is er 1 van.
 
Hijacked...

En ik ga mee op die schip  :)  Ben ik mee eens met Tom. Mij teammate wil niet naar belgie omdat er geen verwarming binnen de tent mag  :)  lol 
Ik hoop nu er iemand is die mij kan helpen met een kleine tent opzetten  :-S
 
Alabama zei:
Hijacked...

En ik ga mee op die schip  :)  Ben ik mee eens met Tom. Mij teammate wil niet naar belgie omdat er geen verwarming binnen de tent mag  :)  lol 
Ik hoop nu er iemand is die mij kan helpen met een kleine tent opzetten  :-S

maar jij gaat zelf wel mee?
er is altijd wel iemand die je even helpen wil hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan