BasBQ
Beef en Steak

T-bone steak schijfjes aardappel en rode bietjes

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
Paar moeilijke dagen zondag bij schoonvader geweest helemaal ingepakt hij was het hele jaar al bezig met blaaskanker en dat knapte op moest nog wel wat gaan gebeuren .
Maar nu 10 dagen geleden Corona uitbraak in het appartement gebouw en hij kreeg het ook ging eerst goed maar nu zaterdag ging het mis totaal geen kracht meer niet eten. En nu zondag gaf hij aan dat het op is vandaag een huisarts geweest (niet zijn eigen) en die wilde de beslissing niet nemen nu morgen komt zijn huisarts en we hopen dat het dan wel kan want hij is er klaar mee hij eet en drinkt niet meer het wil niet hij is 89 dat allemaal verdrietig 😢

Maar we moesten wel eten dat een T-bone steak van beimer en een beefburger met aardappel schijfjes.
de T-bone alleen zout erop naar 45 graden en dan hoge temp grillen ging niet helemaal zo als ik het wilde iets te ver volgende keer beter
De aardappel schijfjes in bouillon koken voor 5 min de ui ook en dan aan een spies rijgen om en om op de Bbq insmeren met olijfolie,knoflook,rozemarijn en zout
prima gelukt
rode bietjes blokjes uit een blikje met gesnipperde ui
maar foto’s zeggen meer

Bekijk bijlage 915Bekijk bijlage 916Bekijk bijlage 917Bekijk bijlage 918Bekijk bijlage 919Bekijk bijlage 920Bekijk bijlage 921Bekijk bijlage 922Bekijk bijlage 923Bekijk bijlage 924
 
Piet en Corina. Sterkte in deze moeilijke periode.
 
Triest nieuws Piet, heel veel sterkte.
 
Klotezooi.. Sterkte kerel 💪🏼
 
Sterkte! Dat zijn dappere beslissingen en het is fijn als je een arts hebt die je die mogelijkheid beidt als je daar zelf klaar voor bent.
 
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijden, hopelijk kan voor je vader de juiste beslissing genomen worden.
 
Veel sterkte.
 
Heel veel sterkte voor jullie allen Piet.
En hopelijk kan je schoonvader z’n eigen huisarts “helpen” 🙏🏻
 
Bedankt allemaal hij is dinsdag in slaap gebracht en het is nu nog afwachten tot zijn lichaam er mee op houdt 😢
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Beun
Bedankt allemaal hij is dinsdag in slaap gebracht en het is nu nog afwachten tot zijn lichaam er mee op houdt 😢
Heftig zeg. Voor hem het beste, maar voor jullie pittig hoor. Veel sterkte toegewenst.
 
Ik wens jullie veel sterkte toe. In februari overkwam mijn schoonvader iets gelijks. Op een gegeven moment waren we "blij" dat dit lijden voor hem over was.
 
Sterkte!!
 
Heel erg veel sterkte gewenst van mijn vrouw en mij in deze zware tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan