BasBQ
Beef en Steak

Sympathiek geprijsd Ribrek

 

roekenma

Tondelzoeker
Berichten
11
Als alternatief voor de best prijzige ribrekjes en het pannendekselrek van IKEA vond ik deze voor €6,99.
 
Bedankt voor de tip, ga ik van de week even halen.
 
Das een leuke tip!



De variera van Ikea is 4,99
Nadeel is dat die bij IKEA amper nog te krijgen is... Nog maar 4 vestigingen (Zwolle, Haarlem, Barendrecht en Eindhoven) hebben er 1 of meer op voorraad. Inclusief bezorgkosten (€2,99) kan die van Welkoop voordeliger zijn...
 
Voor die 2 € verschil en rekening houdend met het schoonmaak probleem van het Ikea rek zou ik wel weten welke te nemen.
 
Waarom moet alles tegenwoordig goedkoper en liefst nog goedkoper. Ik begrijp het niet. Je doet er jaren mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze al een tijdje. Wat ik nadelig vind is dat dik bevleesde ribben er in 'vast' komen te zitten. Als je er 4 mooie racks in plaats zitten ze ook dicht op elkaar.

Al bij al mag je voor die prijs natuurlijk niet klagen ;)
 
Nadeel is dat die bij IKEA amper nog te krijgen is... Nog maar 4 vestigingen (Zwolle, Haarlem, Barendrecht en Eindhoven) hebben er 1 of meer op voorraad. Inclusief bezorgkosten (€2,99) kan die van Welkoop voordeliger zijn...

vorige week bij Ikea EHV geweest, rek lag nog vol...
 
En die dekselhouder kun je stellen afhankelijk van de dikte van je ribben.

En meer bier...Dus
 
Ik heb dit rek van de welkoop van het voorjaar gekocht, voor 2 ribbetjes prima. Maar als je even wilt uitpakken en er 5 of meer wilt maken is dit rekje echt niet oké. De ribben leunen tegen elkaar aan, en dat is voor het roken nog te doen maar als je wilt gaan stomen dan is het proppen, met als gevolg dat je folie lekt, maar nog erger als ze zo dicht op elkaar staan zijn ze niet mals te krijgen.
Dan liever een paar euro meer of iets meer schoonmaak werk met het Ikea rekje. Mocht je het zelf aan den lijve willen ervaren, hij is bij mij gratis op te halen😜
 
Laatst bewerkt:
eentje op amazon.de gevonden, voor 27 euro. Het rekje is in RVS. Mooie kwaliteit, nu nog vies maken :)

20200723_225433.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan