BasBQ
Beef en Steak

SVTK = Sander - Even voorstellen

SvtK

Sprokkelaar
Berichten
41
Beste dames en heren,

Mijn naam is Sander, 37 en woon normaal gesproken in het Gooi. Sinds begin dit jaar woon ik in Canada en waarschijnlijk over 1 1/2 jaar weer terug bij mijn eigen houtskool bbq's (Weber One Touch and Performer).

In het verleden staken we regelmatig de bbq aan, maar verder dan verkoolde kip, burgers en shaslicks kwamen we niet. Een 3 tal jaar geleden bij de Jopenkerk een hele leuke BBQ introdag gedaan en sindsdien gaat het geld ook op aan BBQ spullen  :D

Seargrate gekocht, Performer gekocht en allerhande andere accessoires.
Ik moet zeggen dat de homemade hamburgers echt beter smaken en de beenhammetjes standaard op de BBQ gaan ipv in de oven. Iedere week gaat ie normaal toch echt wel aan, ook in de winter.
Echt, verder kom ik nog niet en wil zeker verder gaan experimenteren.

Kinderen worden wat ouder, dus gaat dan ook makkelijker (hoop ik)

Ik hoop hier veel te leren qua recepten en bbq-technieken (die PP gaat echt een keer gedaan worden) en hier in Canada ook met de gasbarbeque aan de gang (dat is toch wel de standaard hier...)

Groeten,
Sander
 
Welkom Sander,
dat zal zeker geen straf zijn als je voor 1,5 jaar in Canada mag wonen.
In ieder geval heel veel lees en experimenteer plezier met ons mooie forum en niet vergeten, het is pas gebeurd als er foto's van zijn gemaakt...... :D :D
 
Welkom!
 
hoi Sander,
welkom bij dit edele genootschap
 
Sander, welkom op het BBQ Genootschap!
 
Welkom hier
En het lijkt me dat ze jou in Canada ook wel bbq inspiratie kunnen geven.
Alleen al in een supermarkt rondlopen laat je bbq hart sneller kloppen als je al dat vlees, rubs en sauzen ziet.

Veel plezier.
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan