BasBQ
Beef en Steak

Super Vrijdag!

dennis zei:
Ziet er zeer smakelijk uit! Hier stond vanavond angus picanha en puntpaprika gevuld met gekruid (magic dust) gehakt, ui, knoflook en geraspte kaas op het menu, maar was voor jouw maaltijd graag omgereden...ware het niet dat ik dan een paar dagen te laat zou zijn :)

Dan hoop ik dat je daar ook mooie foto's van hebt, anders is het niet gebeurd!  :p
 
rowhald zei:
Mooi.staaltje snijwerk en resultaat ziet er ook mooi.uit (zei ik watertandend)

Was lekker, maar doe ik niet meer zo... ik deed voor het eerst ooit 3-2-1 vanwege de bevlezing van de grote buikribben, maar dan zijn ze echt TE gaar naar mijn smaak. Ik hou wel van een beetje meer struktuur. Ik denk dat 4 uurtjes zonder inpakken lekkerder was geweest... maar goed, blijven oefenen!  :p
 
En dat ik zo?loog vervelend om dan ook weer elke keer te moeten proeven
 
Sander72 zei:
Dan hoop ik dat je daar ook mooie foto's van hebt, anders is het niet gebeurd! 

Nou....de bbq wilde niet fikken van de vetlaag van de picanha vandaag, alleen maar roken. Heb dus alleen een plaatje waarbij het lijkt of het gigantisch mistig was. De buren dachten waarschijnlijk dat het zo is ook nog.
 
Dat kan een beste vetwalm geven ja... als het maar lekker was joh!
 
Ik had nog niet eerder een angus picanha gegeten, alleen Afrikaanse en Poolse ( :)), maar die Angus picanha is ?cht veel lekkerder. Kan me zelfs niet eens voorstellen dat ik dit met rub en/of saus zou willen eten. Beetje zout op de vetlaag, en na het grillen wat peper is meer dan genoeg!
 
Dat moet inderdaad een super vrijdag zijn geweest! Ziet er allemaal heerlijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan