BasBQ
Beef en Steak

Super service van Vuur&Rook

 
 

stormjack

Vuurmaker
Berichten
74
Graag wil ik met jullie delen hoe super ik de service van Vuur&Rook heb ervaren.

Ik was van plan om Pro-Q smoker bij Vuur&Rook aan te schaffen, alleen twijfelde ik over de maat. De vraag bij Vuur&Rook via contactformulier ingediend en binnen no time had ik Martijn aan de lijn om mij advies te geven.
Daags na mijn bestelling was de procureur in de reclame en daarom meteen een mail gestuurd of deze nog bij mijn bestelling kon worden gevoegd; "dat gaan we regelen" was al snel het antwoord.

Bij het in elkaar zetten van de smoker kwam ik tot de ontdekking dat er een beschadiging in de vuurschaal zat.
Na contact hierover werd er een nieuwe vuurschaal verstuurd. Echter zat ook in deze nieuwe vuurschaal een beschadiging.
Wederom contact gehad met Vuur & Rook en aangeven dat ik na deze ervaring toch liever een Weber smoker wil. Vol begrip werd aangegeven dat dat geregeld zou worden.

Afgelopen zaterdag is de Weber smoker afgeleverd.
Dit hele proces van eerste mailcontact tot laatste levering vond plaats binnen een tijdsbestek van 2 weken!

Vuur & Rook bedankt voor de super snelle en correcte service!
 
Top service van martijn en zn crew. Niet anders gewend eerlijk gezegd :D
 
Het is en blijft een super adres!
 
fijne gozert he die Martijn  :)
 
Yep, zo werken zij daar. Toppers.
 
Goed half uur rijden vanuit Arnhem. Hebben ze een leuke winkel/showroom om er eens te kijken?
 
RV zei:
Goed half uur rijden vanuit Arnhem. Hebben ze een leuke winkel/showroom om er eens te kijken?

De vraag is meer, is jouw auto groot genoeg om alles wat je daar wil kopen in 1x mee te nemen.....
 
Dominique zei:
RV zei:
Goed half uur rijden vanuit Arnhem. Hebben ze een leuke winkel/showroom om er eens te kijken?

De vraag is meer, is jouw auto groot genoeg om alles wat je daar wil kopen in 1x mee te nemen.....

Of mijn bankrekening....;)

Leuk details: Ik rij een seat Mii.. :D :D
 
Hier ook goede ervaring met de service van vuurenrook. Zelfs ver buiten kantoor uren erg snelle reacties op vragen. En issues lossen ze snel en adequaat op.
 
RV zei:
Dominique zei:
RV zei:
Goed half uur rijden vanuit Arnhem. Hebben ze een leuke winkel/showroom om er eens te kijken?

De vraag is meer, is jouw auto groot genoeg om alles wat je daar wil kopen in 1x mee te nemen.....

Of mijn bankrekening....;)

Leuk details: Ik rij een seat Mii.. :D :D

Je kunt de banken klappen toch? En het dak gebruiken. Je komt vast een heel eind.
Dennis ( Noskos)  en ik hebben ooit eens 12 zakken dammers in mijn auto gehaald. Fiat seicento =))
 
RV zei:
Goed half uur rijden vanuit Arnhem. Hebben ze een leuke winkel/showroom om er eens te kijken?
Als je van tevoren belt met Martijn, en hij is er, ben je vast welkom. Of wachten tot de eerstvolgende zaterdagopening
 
Vuur&Rook is een topzaak. Martijn heeft nagenoeg alles voor worst en BBQ, levert snel en belt je zelfs even op als je nog kunt profiteren van een dagactie door even een dagje later te bestellen bijvoorbeeld.
Als je in de gelegenheid bent en hij heeft open huis, is het leuk om even in zijn bedrijf rond te lopen. Het is gewoon een snoepwinkel. Sauzen, rubs, rookhout, de hele mikmak.
Soms organiseert hij ook worstworkshops: ga daarheen!
 
Ceriel zei:
Of wachten tot de eerstvolgende zaterdagopening

Dan weten jullie vast ook wel wanneer de eerste open huis is (ik begrijp hier uit dat hij niet een standaard winkel heeft, maar meer een magazijn vol met ?snoepgoed?).
 
Gewoon even aanmelden voor de nieuwsbrief: http://www.vuurenrook.nl/



En vergeet niet bij elke bestelling een setje van die jalape?o-cheddar worstjes te bestellen. Die zijn baas!
 
Terug
Bovenaan Onderaan