BasBQ
Beef en Steak

Sukade Schoonmaken

Mooi filmpje, alleen de volgende keer een rode snijplank gebruiken in plaats van een groene ;)
 
Paas zei:
Mooi en duidelijk instructie filmpje.
Het belang van een haarscherp en slank mes is wel duidelijk.
Ik ga proberen bij de Sligro een mooie sukade te scoren !

Als je bij de Sligro in Forepark gaat, zijn ze altijd bereid om de sucade voor je schoon te maken Marcel. Kwestie van vriendelijk vragen :)
 
Hoe weet jij dat ik daar altijd kom ?  :-/

Ik ga 't inderdaad gewoon vriendelijk vragen, scheelt een hoop werk in de keuken !

Ik zou overigens niet weten waarom ik het onvriendelijk zou vragen maar dat terzijde  :)
 
Ik dacht dat, omdat je in Berkel woont ;) . Maar het had natuurlijk ook Spaanse Polder kunnen zijn.
En ik kom zelf vaak in Forepark, dus vandaar dat ik weet dat ze daar heel aardig zijn ;)
 
@ Dominique,
Dat klopt, ook de visafdeling is er prima, vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb er een keer om sushi grade zalm en tonijn gevraagd en dat werd keurig van een hele dikke zalm- en idem tonijnzijde gesneden, welke apart uit de koeling werd gehaald.
Dat vond ik echt topservice, gezien de prijs mag dat ook wel maar da's een ander verhaal.

Maar ja, dat eet je dus rauw op gekookte rijst, dus daar is op dit forum geen eer mee te behalen.......

Zoek me trouwens rot naar die tondel !!
 
Mooie filmpje! Weer iets geleerd
 
Paas zei:
Maar ja, dat eet je dus rauw op gekookte rijst, dus daar is op dit forum geen eer mee te behalen.......

Als de sushi vergezeld gaat van een stukje gegrilde zalm of yakitori en goed zijn best doet op de foto's,
Is er zeker eer te behalen :D
Ik ben er zelf ook gek op!
 
Best nog aardig wat werk hoor.
Zit ook flink wat verlies op met al die zenen z?g.
Mooie tutorial Frits en Addy.  :)
Thx

Mac

 
Mooi filmpje dit! Kan het altijd erg waarderen, zo'n staaltje vakmanschap
 
Wat een mooi resultaat.
Ik heb er echt weer iets van opgestoken.
Dank voor het delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan