BasBQ
Beef en Steak

Studentenweekend met babi pangang en butter chicken

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.623
Zoonlief was uit het Nijmeegse studenten walhalla afgedaald naar de diepe krochten van de BBQ-ende thuis papi.
Had uiteraard wat wensen mbt eten.
- Babi Pangang met saus en eigen gemaakte sambal ketjap. Aangevuld met rijst en groenten. Babi pangang volgens de geprezen recepten van @Ewald
- Butter Chicken met naan en tomaten relish. Butterchicken nog nooit gemaakt. Maar voor herhaling vatbaar.

IMG_5128.jpg
IMG_6346.JPG
IMG_6347.JPG
IMG_6348.JPG


IMG_6351.JPG
IMG_6353.JPG
IMG_6355.JPG
IMG_6356.JPG
IMG_6358.JPG
IMG_6359.JPG
IMG_6360.JPG
IMG_6362.JPG
 
Het ziet er wederom verrukkelijk uit Peter. De kids zijn hier dol op butter chicken met Naan. Heb je een linkje naar de recepten die je gebruikt? Altijd leuk om te vergelijken met wat ik nu doe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom
Tsja, dan rest je alleen nog maar de vraag.
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Het ziet er allemaal weer top en verzorgd en zeer smakelijk uit.
 
Het ziet er wederom verrukkelijk uit Peter. De kids zijn hier dol op butter chicken met Naan. Heb je een linkje naar de recepten die je gebruikt? Altijd leuk om te vergelijken met wat ik nu doe.
Haha,

Ik kreeg de recepten aangeleverd. Hoezo lui...


Ik eet vandaag: Butter chicken #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1194285

Succes.
 
Tsja, dan rest je alleen nog maar de vraag.
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Het ziet er allemaal weer top en verzorgd en zeer smakelijk uit.
🤔🤔
Tja...ik wist niet meer wat ik vergeten was. ...
Maar het heeft gesmaakt. 😋
 
Oh deze had ik nog niet gezien, ook al weer zo lekker! Geen straf om voor zulke maaltijden je studentenkamer te verlaten lijkt me


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Lekker bezig chef.

Je hebt ze flink verwend.
 
Hahaha. Je schrijft het alsof je jezelf weer eens moet opofferen voor de Kids, maar ondertussen geniet jij waarschijnlijk het meest.
Top man. Prachtige maaltijden weer.

En wat Is die babi pangang goed hé.
 
Ik zou een avondje stappen ook direct opgeven als ik thuis zo lekker kon gaan eten Peter. Wat een heerlijke maaltjes. TOP
 
Top weer hoor!
Die babi pangang moet ik echt eens maken 🤤 wel typisch dat in dit recept van butter chicken geen boter zit 😉.
 
Top weer hoor!
Die babi pangang moet ik echt eens maken 🤤 wel typisch dat in dit recept van butter chicken geen boter zit 😉.
30 gr ongezouten roomboter.
 
Het ziet er geweldig uit. Jullie zoon zal vaker naar huis komen.
 
Wat een heerlijk festijn weer bij jullie thuis. Ik moet ook vaker zelf Babi pangang maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan