BasBQ
Beef en Steak

strek metaal

 
 
 

alvon

Stoker
Berichten
294
voor de mensen die niet weten wat dit is, dit is een soort gaas wat heel geschikt is voor kolenmanden voor een UDS van te maken.

ik heb een offerte aangevraagd voor strek metaal om een mand te bouwen voor een UDS, dit iis echter alleen per plaat te krijgen 1 bij 2 meter, dit is meer dan ik nodig heb.
is/zijn er mensen die ook met plannen lopen om een UDS te gaan bouwen die  eventueel intresse hebben om dit samen aan te schaffen?
prijs per plaat is 68 euro maar als we dit met een 2 of drie man delen is dit natuurlijk goedkoper per persoon en  blijft niemand zitten met een groot stuk materiaal wat (voorlopig) niet meer gebruikt gaat worden.

mocht er intresse zijn of iemand die een goedkoper alternatief weet hoor ik dat graag, btw omgeving Boskoop  maar in ieder geval Zuid Holland is natuurlijk wel zo praktisch
 
Is er geen constructiebedrijf in de buurt? Vaak hebben deze nog reststukken, wat voldoende is voor een kolenmandje....
 
Hoeveel heb je nodig en welke dikte
 
geen constructie bedrijf die dit op voorraad heeft..
ik den zelf aan een stuk van 30 cm in doorsneden en dan voor de rand een strook van 30 bij 120 cm, daar moet tog een mand uit te maken zijn van ?30 cm en 30 cm hoog, ik ga morgen het vat op halen dan kan ik het wat beter inschatten
 
Ik heb nog rvs strek metaal. Maar t gaat erom welke maas je wilt
 
als het maar genoeg lucht doorlaat zodat het vuur niet verstikt, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
ik ben tussen pinksteren en hemelvaart bij je in de buurt (Den Ham) mischien dat we rond die tij even wat kunnen afspreken
 
Alvon, de maas is 30/12/2. Das best een lange tijd van pinksteren tot hemelvaart. Waar woon je?
 
Ik heb ook wel interesse ivm met te bouwen uds
 
Nou als er nog meer liefhebbers zijn. Ik moet nog meer materiaal bestellen voor de bouw van onze smoker, ik bestel zo en plaat extra.
 
ik woon in Boskoop, maar ben in de genoemde periode in Den Ham en dat is volgens mij aardig bij jou in de buurt
 
Ok. Komt goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan