BasBQ
Beef en Steak

Steven & Me September 2015 - Varkensrolletjes met bacon en kaas

Ook van deze Steven hebben we weer genoten.
Alleen de zure room is niet aan mij besteed dus heb ik die achterwegen gelaten.

De ingredi?nten
204677938c276407201324eefae44710.jpg


Op de Q ermee, gelijk de bacon opgemaakt met een eitje
84de34a3759a9d5cdf1158f1e96970e4.jpg


En op het bord.
d28291d7a0b333cdc2ac26651164ecc3.jpg


Was weer een lekkere Steven. 
 
Vandaag (6-3-16) deze Steven gemaakt. Helaas vergeten om foto's van de voorbereiding te maken.

Spiesjes met de varkenshaas rolletjes, gevuld met ui, geitenkaas en augurk


Op de q stonden ook al was bruine bonen, ook heerlijke salade van venkel, sinaasappel, avocado en rucola gemaakt

Eerst strepen staan er al op

Combi met venkelsalade is heerlijk

Was een lekkere Steven maar niet zo lekker dat we hem nog een keer gaan maken
 
Gisteren dankzij aangepaste schooltijden weer eens een middagje vrij en omdat mijn vrouw haar bedenkingen heeft bij de opdracht van deze maand, heb ik deze Steven gemaakt. Lekker wat simpele spulletjes bij de supermarkt gehaald, we hadden er ook een ui bij maar die wilde niet op deze foto. Ook hadden we nog een geopende pot augurkschijfjes staan dus die heb ik gebruikt ipv cocktail augurkjes.

IMG_3899_zps6jrw49iv.jpg


Varkenshazen platstampen is mijn nieuwe hobby :) Hierna lekker priegelen om alle ingredienten in het rolletje te krijgen.

IMG_3900_zpsapenxkah.jpg


Die mooie spiezen die jullie gebruiken heb ik nog niet, maar 2 enkele ging ook best goed. Lekker bord vol zo.

IMG_3902_zpshkwhipby.jpg


Lekker op de Q

IMG_3905_zpsfu71aabp.jpg


10 minuten later al helemaal klaar. Ruikt fantastisch

IMG_3907_zpshywyyqiz.jpg


We hadden er een salade bij gepland maar die was dus niet in huis dan maar een blik opentrekken. Wat krieltjes erbij.

IMG_3908_zps7lo8pnwk.jpg


Fantastisch gegeten weer. Had zelf in eerste instantie mijn bedenkingen bij de augurk maar dat maakte eigenlijk de smaak. Deze ga ik zeker vaker maken.

Bedankt voor het kijken



 
Terug
Bovenaan Onderaan