BasBQ
Beef en Steak

Steven & me augustus 2014. Gegrilde paling met zoete kaneel en steranijs

Dat is idd wel bijzonder,... heb hier meerdere mensen gehad en twee andere aangespoord om te maken en bij iedereen was het een succes. Helemaal als je van paling houd,... hmmmm. Zonde
 
Bidle zei:
Dat is idd wel bijzonder,... heb hier meerdere mensen gehad en twee andere aangespoord om te maken en bij iedereen was het een succes. Helemaal als je van paling houd,... hmmmm. Zonde

smaken verschillen? of zou het aan mijn paling gelegen hebben (van de visboer, kwam uit de vriezer)... aan de andere kant had ik het idee dat de vis prima was en dat ik echt de combi marinade+paling niks vond..
 
Marieken zei:
smaken verschillen?


Kan het me niet goed voorstellen (in dit geval)! Mede omdat ik erg sceptisch was en ook anderen die echte palingliefhebbers zijn,... iedereen vond het juist lekker en dat het geheel niet overheersend was en de paling mooi naar voren kwam.

Wellicht toch even je stappen nagaan of idd dat de paling niet helemaal was wat het moet zijn,.....  Jammer dat paling niet al te goedkoop is, anders zou ik je meteen aanraden om het toch nog eens te proberen.
 
Kan iig niet geloven dat de marina de storende factor was omdat deze juist overal toepasbaar en vooral hemels was!!!
 
Zo ik zal mijn bijdrage ook even posten en aangezien niemand hier in huis een paling liefhebber is, hebben we er even een twist aangegeven. Dus ipv paling tilapia filet, de rest van de ingredienten mocht (ongeveer) blijven.

aeLqtUPevVioNilSIplwiupePtvFD1OMcWHNWq-bNAA=w1024-h683-no


En aangezien de Cambodjaanse S&M goed bevallen was, mochten deze ook meedoen dus op de Q hadden we ook nog entrecote (en een 'cambodjaanse' kipfilet voor de mijn oudste dochter). En de oplettende kijker ziet tevens dat er nog een kleine sneakpreview te zien is op deze foto...

20141220-_MG_2925.jpg


En dit aten we er dus bij en deze tilapia met zoete kaneel en steranijs paste er goed tussen:

20141220-_MG_2926.jpg
 
Lekker hoor!!
Ziet er goed uit!

Ik weet zeker dat de palingliefhebber op de eerste foto staat aan de rechtse kant! ;)
 
Haha, geweldig.

Hier ook z'n 'liefhebber' in huis. B-)
 
Ook hier is MR. Steven weer langs geweest, gegrilde paling of heilbot met zoete kaneel en steranijs moest het worden.

De groepsfoto


De marinade


Mijn dochter ving laatst een kleine paling. Die was gelijk geoormerkt. Aangevuld met tilapia.


Marineren


Op de Q ermee




In de regen nog wel.  :-S



Bordje


Deze was wederom erg lekker. Gaan we vaker maken.

Bedankt voor het kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan