BasBQ
Beef en Steak

stel je voor

 
 

miep

Pitmaster
Berichten
805
Hallo allemaal,

Ik ben Miep en sinds heel kort (een weekje) helemaal enthousiast voor de bbq.
Wij hebben een weber 47 cm een ouder model, want we hebben hem al 7 jaar, maar nooit goed gebruikt.
Ik ben begonnen met de kip op het bierblikje en die was zo lekker dat we meer willen :)
Ik vind alle tips en verhalen geweldig, maar het duizelt me we een beetje.
Misschien weten jullie hier iets op? Ik droom er nog net nirt van !
Groet, miep uit n-h
 
Miep, welkom bij de club!

Dat duizelen komt me bekent voor ;). Gewoon rustig rondkijken en vragen als je iets wilt weten.
 
Hoi Miep,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Miep! Veel plezier hier!
 
Veel plezier hier op dit fijne forum Miep!! ;)
 
Hoi Miep, Welkom hier
 
hoi Miep,
Welkom bij dit edele genootschap.
Laat je niet gek maken door alles wat je hier ziet en leest, gewoon rustig aan beginnen en durven te vragen hier
 
Ha Miep, gezellig dat je er bent. Waardoor is je interesse gewekt als ik vragen mag? In ieder geval, van harte welkom :)
 
welkom miep, neem rustig de tijd om e.e.a. te bekijken en te leren en geniet van al die fijne Q momenten.
(en het contact met ons natuurlijk  :D)
 
Hoi Miep, fijn dat je ons hebt gevonden! Veel plezier hier  ;)
 
Hoi Miep, van harte welkom. Heel herkenbaar, gewoon beginnen, maak een todo lijstje leg die vervolgens aan de kant en maak waar je zin in hebt  8)
 
Bedankt allen voor het hartverwarmende welkom.
Er werd gevraagd waarom nu enthousiast, nou mijn broer woont in australie en hij maakte de heerlijkste roasts die je maar kon bedenken.
Hij maakt zelf rookworsten,  hij rookte ook op de gewone weber.
We hebben het ooit geprobeerd maar dat was geen succes {roken ) begrijp nu ook waarom dank zij jullie :)
Teveel hickory snippers verschrikkelijk vies!
Nu wil ik wat kippendijen zaterdag op de bbq doen indirect?
Misschien nog een tipje misschien  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan