BasBQ
Beef en Steak

Stel je voor “Michael Berkers”

Michae

Tondelzoeker
Berichten
2
Hi, ik ben Michae en net een Weber 5775 aangeschaft met scharnier deksel.

Heeft er iemand of is er iemand die deze ook heeft en hem heeft ingebouwd zodat het scharnier deksel gewoon werkend is?

ik zie namelijk alleen met losse deksel.

mvg
Michael
 
Welkom bij het genootschap!
Er zijn er genoeg met deksel, inclusief mijzelf.
Mijn scharnier functioneert prima! Al heb ik wel de 'hack' van noskos toegepast, oftewel de veren van het scharnier omgedraaid bevestigd.
 
Ik was niet helemaal duidelijk besef ik nu.
Ik bedoel inbouwen in een meubel en dat het deksel dan als een scharnier erop blijft zitten.
 
Welkom micheal, heb zelf ook een wmt5775 maar niet ingebouwd, mogelijk dat er nog wat inspiratie te vinden is in andere draadjes hiervoor ;)
 
Welkom! Ik heb deze bbq ruim een half jaar geleden ook aangeschaft en wat een fijn ding! Heb er al zoveel lekkere gerechten op klaargemaakt! Ik ben ook benieuwd naar het inbouwen. Het enige nadeel lijkt mij: je kunt hem niet meer verplaatsen. Nu zal je hem uiteindelijk toch vaak op dezelfde plek hebben staan. Maar ik merk al dat ik hem soms verplaatst heb.
 
Ook dat is al gedaan hoor, je moet alleen zorgen voor genoeg ruimte rondom het scharnier. Dit wordt ook bij alle kamados zo gedaan.
 
Welkom Michael.
 
Hoi Michael,
wekom bij het Genootschap.
Voor je vragen kun je een topic starten in bijvoorbeeld :Soorten BBQ's of anders in de rookkamer, dit is een voorstel topic.
 
Welkom Michael, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom bij het genootschap

Succes met inbouwen
 
Welkom Michael
 
Welkom! Deze heeft zeer lang op de eerste plaats gestaan toen ik voor een nieuwe BBQ heb zitten kijken. Veel plezier met het prachtig apparaat en veel succes met de inbouw. Wat betreft het scharnier kijk je best eens hoe ze het doen met de meeste Kamado's.
 
Michael, welkom. Mooie Q uitgezocht. Succes met het maken van mooie gerechten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan