BasBQ
Beef en Steak

Stel je BBQ Team voor!

gaaf Ceriel, heel veel succes
 
Geweldig mooi logo geworden Ceriel
 
Ceriel zei:
barts zei:
Mede dankzij dit geweldige forum is er een nieuw BBQ Team ontstaan. Mountain High Smokers en wij zullen met onze eerste wedstrijd meedoen in Delft 18-19 juni.

https://m.facebook.com/Mountain-High-Smokers-1661393964110261/

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Vind ik leuk! Ik kom zeker even handjeschudden in Delluff, succes alvast!
Gezellig zie je daar :)
 
Ceriel zei:
Om mijn vrouw Hilke ook enthousiast te krijgen voor deelnemen aan wedstrijden, hebben wij ons ingeschreven voor Beer, Fries & BBQ in Hasselt als:



Voor diegene die komen kijken, wij zijn te vinden op #15

https://www.facebook.com/BackcornerBBQ

Grappig om te zien dat, nadat ik al een tijdje aan het rondneuzen ben, we buren blijken te zijn.
 
Ceriel zei:
Chielio zei:
Grappig om te zien dat, nadat ik al een tijdje aan het rondneuzen ben, we buren blijken te zijn.
Buren?? Of ook uit Lichtenvoorde?

Denk alleen uit Lichtenvoorde haha. Al is het niet z'n groot dorp, dus buren zou kunnen haha
 
Wij hebben hier, Vaassen-Apeldoorn, een nieuw team opgericht, nl Fun2Meat. Vandaag hebben we de kunst nog eens afgekeken in Zeewolde. We zijn alle vier al vele jaren fanatieke bbq'ers en maken deel uit van BBQ-Vaassen. Onze planning is, na een wedstrijdtraining en veel oefenen, in 2018 aan een aantal wedstrijden deel te nemen.

Het team bestaat uit de volgende leden: Arvid Steunenberg, Lammert Wilbrink, Peter Juffermans en ik, Guus Sangers.
 
leuk mannen, veel succes
 
Leuk mannen en ook leuk dat jullie bij mijn wedstrijd zijn komen kijken!
Zet het eerste weekend van september 2018 maar vast in jullie agenda voor de 2nd International Suydersee BBQ Contest B-)
 
We doen al even mee met wedstrijden maar volgens mij zijn wij hier nog nooit voorgesteld.


Vandaar bij deze;


Wij zijn Marcel en Tim en doen mee met KCBS wedstrijden onder de naam The Popes White Smoke. Her en der al in de prijzen gevallen maar dat kan natuurlijk altijd beter en daar werken we dan ook hard aan.


We werken Green Mountain Jim Bowie pellet smokers tijdens wedstrijden.













De meesten zullen ons wel kennen. Als het niet persoonlijk is dan springen we er wel uit met ons vocabulaire hoogtepunten.

Wij zijn met zijn 2en. Mochten er nog enthousiastelingen graag willen deelnemen aan een KCBS BBQ team dan kunnen we daar zeker over praten. ;)


Ps. wie bent wa tukkers B-) B-) B-)
 
Gezellig!
Waar, tussen Dinkel en Regge, is het thuishonk?

Edit; ow wacht, op facebook zie ik Oldenzaal.... :D
Das om de hoek
 
Ah woonplaatsgenoot!
 
 
 
 
 

Zzzjon

Gerijpt
Berichten
4.642
Ok, het is zover.
De kogel is door de kerk.

Vanaf heden zijn Martijn @Ikbat en ik (zei de gek) op wedstrijden te zien onder de naam ;

Flame riders

Logo flame riders.jpg


Onze eerste echte wedstrijd zal in Dongen zijn bij bbq contest de vaartse hoeven.

We zijn dan in ieder geval weer een ervaring rijker. 😉

Nu nog veel oefenen (hè wat vervelend)
 
sta te springen, dit jaar in Dongen gaan we voor de eerste kcbs punten van ons team! en ondertussen nog lekker door blijven oefenen wat een straf. Wordt een groot feest!!!
 
Schitterend logo! Succes mannen!
 
Leuk man , succes en veel plezier natuurlijk 👍🏻😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan