Beef en Steak

Steaks and Beers: Picanha

Ridevi71

Forum Meubilair
Hoi BBQ-collega's

Soms vallen dingen samen. Bijvoorbeeld een lekkere picanha in de vriezer, een verdwaald biertje en het juiste thema voor de fotowedstrijd deze maand.
Picanha weer eens old skool klaargemaakt op de wsm en erna affakkelen. Gewoon met wat frietjes en een salade erbij, maaltijd geëindigd met een toetje wat nu erg favoriet is hier: gegrilde cake met slagroom en fruit.

De pic's

Picanha getrimd en ingesneden
DSC_1920.JPG

Op de wsm met een blokje hickory
DSC_1921.JPG

Na een uurtje op 110 tikte hij de 42 aan. Affakkelen dus
DSC_1923.JPG

DSC03339.JPG

vervolgens even op de foto voor de wedstrijd
DSC03343.JPG

Op het bordje
DSC03345.JPG

Nadat we heerlijk op het gemakje gegeten hebben, nog ff het toetje
DSC_1924.JPG

DSC_1925.JPG

En na zo heerlijk gegeten te hebben lekker de avond tijdens de regen afgesloten met het kacheltje aan.
Kids lekker met marshmellows en gesmolten chocola (op het kacheltje) aan de gang.
Genieten
DSC_1928.JPG

Wat een lekker relaxed begin van de vakantie.
Prettige vakantie allemaal en bedankt voor het kijken

Rick

Laatst bewerkt:
Ha die Rick! Mooi avontuur zo man. Picanha is toch wel echt een heel mooi stuk vlees hoor. Lekker zo. Maar wil je ons (mij zelfs, je vriend) nou echt doen geloven dat jij deze Karmeliet toevallig nog ergens had liggen? Haha, je bent mij er eentje!

Gegrilde cake met fruit. Die komt steeds vaker langs. Lekker ideetje hoor, ga ik ook proberen binnenkort! Misschien heb ik ook nog wel ergens een verdwaald biertje liggen... eens kijken!

Maar wil je ons (mij zelfs, je vriend) nou echt doen geloven dat jij deze Karmeliet toevallig nog ergens had liggen? Haha, je bent mij er eentje!
Haha, ongelofelijk he? 😉

Het lijkt me dat er in je bierkelder/brouwerij er best nog een verdwaald biertje te vinden is Sander.
Het zou me niet verbazen.

De cake is erg lekker, simpel en snel. Moet je zeker eens doen

Je hebt het Thema mooi in beeld gebracht. Mooi dat ook de kinderen zo genieten.

Hier proost ik op Rick. Toevallig slingerde hier bij de schoonouders ook nog wat bier in de rondte

2d3595b280d1af1b64422934a0a3b32b.jpg

Heerlijk die Picanha. En weer een lekker dikke eindfoto, Top. Had graag aangeschoven

Fijn verslag om te lezen, mooi eindresultaat met het daarbijbehorend plaatje ;) zal ongetwijfeld gesmaakt hebben! (y)

Picanha, nooit gehad, ziet er lekker uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Mooi bordje geworden zo.

Zaterdag een gezellig dagje gehad en ‘s avonds WAREN er 2 Q’s en de DO aan HET WERK waar Abraham bij stond. Ik het herkende z’n shirt van het genootschap en er waren direct gespreksonderwerpen. Hij zou weer op’t forum komen. Maar afijn, hij deed nog picanha aan een spies die ik helaas heb moeten missen. Laten we zeggen dat ik niet verdroogd was 🍻
Nu maar eens zelf maken dan

Terug
Bovenaan Onderaan