BasBQ
Beef en Steak

St Louis Pork Steaks

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Bij het zien van de Noskos video van de St Louis Pork Steaks liep me het water in de de mond. Daarom vandaag maar even de bbq aangemaakt en ik moet bekennen dat deze schouderkarbonades hier uitstekend zijn ontvangen. De bereiding is simpel en schouderkarbonades kosten geen drol. Even bruin grillen aan beide zijden. Uurtje laten pruttelen in de saus MET alufolie eroverheen. Een half uurtje zonder om een mooie dikke saus te krijgen. Een minuutje afgrillen en smullen maar. AANRADER!
20211007_153239.jpg
20211007_174120.jpg
20211007_174204.jpg
 
Bij het zien van de Noskos video van de St Louis Pork Steaks liep me het water in de de mond. Daarom vandaag maar even de bbq aangemaakt en ik moet bekennen dat deze schouderkarbonades hier uitstekend zijn ontvangen. De bereiding is simpel en schouderkarbonades kosten geen drol. Even bruin grillen aan beide zijden. Uurtje laten pruttelen in de saus MET alufolie eroverheen. Een half uurtje zonder om een mooie dikke saus te krijgen. Een minuutje afgrillen en smullen maar. AANRADER!
Bekijk bijlage 29813Bekijk bijlage 29814Bekijk bijlage 29815

Die zullen gesmaakt hebben.

Fijn als je gezelschap je bbq kunsten ook kan waarderen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Samen genieten als het lukt is natuurlijk het allerleukste. Gelukkig hebben we @noskos die ons voorziet van lekkere recepten die vaak ook voor de beginnende bbq’er goed te doen zijn.
 
Ondanks dat het gewoon karbonades uit de supermarkt waren van ca. 180-190 gram vond ik het prima geslaagd. De saus was wat aan de pittige kant voor mijn familieleden. Dat pas ik volgende lichtjes aan. De saus had ik overigens aan de kook gebracht voordat ik deze toevoegde. De grote bak (Ikea) op de eerste foto heb ik uiteindelijk niet gebruikt. Z’n kleine broertje voldeed ook en ik had niet zoveel saus nodig.
 
Die zien er goed uit.

maar waarom in de asbak geplaatst?
Het is echt gebeurd, foto van het vlees en de saus op de Q staat er bij
 
Dankje. Een blijvertje. Inderdaad niet zo bij nagedacht toen ik het bericht plaatste 🤔
 
Oh ja dat is een heerlijk recept. Het ziet er super uit.
 
Zo simpel eigenlijk en zo lekker.
 
Ga ik ook snel maken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Krijg meteen weer trek na het zien van je foto’s. Beetje aardappelpuree erbij en gaan 😁
 
😋 is altijd een dankbaar recept. Smakelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan