BasBQ
Beef en Steak

Speksteen Bastard

 
 

jabberwock

Kooltjesharker
Berichten
155
Even een vraagje , wellicht dat iemand ervaring ermee heeft: Ik ben op zoek naar een halve maan speksteen die in de Bastard Large past. Op de webshops kom ik eigenlijk alleen maar die van KJ tegen. (of ik zoek niet goed) Weet iemand of dat netjes past in de multilevel systeem van Bastard?

Of wellicht een andere benadering: de platesetters van de Bastard zijn uitgevoerd met een emaille (?) coating. Zou dat hetzelfde effect bewerkstelligen? Beide worden in principe dezelfde temperatuur.
 
Bastard heeft voor zover ik weet geen speksteen, maar alleen KJ.
De bastard is iets groter dan een KJ classic (volgens mij maar 2 cm groter).
Ik weet niet zeker de KJ speksteen goed op het multilevel systeem de bastard pas.

Wat je wel zou kunnen doen is de speksteen op je rooster van de bastard leggen.
Het lijkt mij dat de steen dan stabiel moet blijven liggen
 
Dat zou ook mijn oplossing zijn. Gewoon op het rooster. Moet je alleen nog weten of de KJ steen niet te groot is 😁
 
Dat zou ook mijn oplossing zijn. Gewoon op het rooster. Moet je alleen nog weten of de KJ steen niet te groot is 😁
Zat ik ook al aan te denken, maar moet dan inderdaad de exacte afmeting weten. door dat multilevel systeem heb ik aan beide zijdes zo'n opstaand profieletje. die steen moet daar dan wel goed tussenpassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan