BasBQ
Beef en Steak

Spareribs !

 
 

erik_schreurs8

Pitmaster
Berichten
825
Mijn pa woont in de Dominicaanse republiek en is er weer voor een week of drie ,we hadden het laatst over bbqen en dat ik zo graag spareribs maakte ach dat is toch geen eten man dat is alleen maar bot wat je hebt
Dus een goed excuus om hem eens van gedachten te laten veranderen
f331154537cfa85829dcd121d26da4af.jpg
 
Goed bezig
 
Ik dacht ook altijd dat het behoorlijk veel botjes zouden zijn, maar toen ik ze voor de grap een keer heb gewogen bedacht ik me :p Ziet er goed uit :)
 
Ziet er ongelooflijk lekker uit!!!!

Waar heb jij dat RVS spare-rib rek vandaan, kom ze nergens tegen.
Of ik kijk niet op de juiste plek!!  :D
 
Haha dat is spijtig idd ik heb bij de Ikea ook twee van die grote Braadsleden mee genomen makkelijk om partij ribs in te leggen
 
Ja.. ik moet toch ook nog maar ff langs de Ikea binnenkort. Dit ziet er namelijk erg smakelijk uit!! Heel netjes gedaan.
Grz.
 
zien er geod uit! Die Ikea deksel houders zijn echt super handig! Alleen niet voor deksels hahahaha
Ik gebruik ze zelf ook
 
Martijn van den Berg zei:
zien er geod uit! Die Ikea deksel houders zijn echt super handig! Alleen niet voor deksels hahahaha
Ik gebruik ze zelf ook
Wie van het forum gebruikt ze ondertussen niet . Samen met de fantast denk ik het meest verkochte product van die Zweed

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Mn zweeds sparerib rack is binnen!!!! En heb geen voet in die ellendige winkel hoeven te zetten. Wat een schat van een vrouw heb ik toch!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan