Nadat ik in de personeelskamer ooit te bijdehand was toen een collega een foto van zijn varken liet zien (en iedereen hier weet wat je nog meer met een varken kan doen behalve voer geven...), was ik als leidinggevende het aan mijn stand verplicht mijn team van spareribs te voorzien.
Het was een groot succes, maar erg veel werk. Zelf heb ik een OTP en een SJ, de overbuurman leende me zijn OTP. De ribben komen van de Sligro. Het probleem was wel dat iedereen uitgenodigd was voor aan het einde van een werkdag. Ik kon geen dag vrijnemen voor een Low and Slow. Op zondag hebben de ribben er drie uur op gelegen, om het verhaal af te maken op maandag. Ik vond het een ander resultaat geven. Het was iets droger dan normaal, maar de ribs waten wel heerlijk gaar. En vol van smaak.
Voor de vegetari?rs was er zalm op een plank
Zo bij elkaar was het voor mij een indrukwekkende opstelling
Dus op zondag hebben de 12 slabben er al drie uur op gelegen

Zag er wel mooi uit.

Wat lekkere dingen bij de borrel

Een beetje valsgespeeld bij de grillmarks op de marineerde aubergines

En toen was er bijna 10 kilo spareribs klaar en mochten de mensen aan tafel.

Naast mooi vlees ook een plankje met zalm (geen foto, dus niet gebeurd)
Verschillende salades. Bijvoorbeeld een salade met aardappel en cottagecheese. En een eenvoudige tomatensalade.

En er was een toetje (vier dan)

Het was een groot succes, maar erg veel werk. Zelf heb ik een OTP en een SJ, de overbuurman leende me zijn OTP. De ribben komen van de Sligro. Het probleem was wel dat iedereen uitgenodigd was voor aan het einde van een werkdag. Ik kon geen dag vrijnemen voor een Low and Slow. Op zondag hebben de ribben er drie uur op gelegen, om het verhaal af te maken op maandag. Ik vond het een ander resultaat geven. Het was iets droger dan normaal, maar de ribs waten wel heerlijk gaar. En vol van smaak.
Voor de vegetari?rs was er zalm op een plank

Zo bij elkaar was het voor mij een indrukwekkende opstelling
Dus op zondag hebben de 12 slabben er al drie uur op gelegen

Zag er wel mooi uit.

Wat lekkere dingen bij de borrel

Een beetje valsgespeeld bij de grillmarks op de marineerde aubergines

En toen was er bijna 10 kilo spareribs klaar en mochten de mensen aan tafel.

Naast mooi vlees ook een plankje met zalm (geen foto, dus niet gebeurd)
Verschillende salades. Bijvoorbeeld een salade met aardappel en cottagecheese. En een eenvoudige tomatensalade.

En er was een toetje (vier dan)