BasBQ
Beef en Steak

Spareribs van Beef & Steak

 

1012sabine1985

Kooltjesharker
Berichten
214
Hoi allemaal! Ik wil graag spareribs bestellen bij Beef & Steak. Welke raden jullie aan? Met welke hebben jullie goede resultaten behaald?
 
Ik vind Deze wel erg lekker en super gaaf om te maken

 
Thanks voor de tip! Die zien er zeker goed uit! Ik denk dat je dan ook minder nodig hebt per persoon dan wanneer je de kleinere ribben besteld. Met hoeveel mensen hebben jullie van deze 2 racks gegeten?
 
Ik heb de gewone baby back ribs een keer besteld daar. Normaal gesproken bestelde ik altijd de Spareribs zonder ketting bij bbquality. Moest even wennen aan de ribs van beef&steak, kortere botjes maar wel lekker veel vlees. Ik denk dat die baby backs van hun voor de gemiddelde persoon echt top zijn! Ik houd toevallig van minder vlees op de botten, dus ik zal ze niet meer nemen.

Tevens alleen maar lof voor o.a. Beef&steak, top kwaliteit en heel netjes verpakt allemaal.

Edit: zie nu net dat ze ook USA baby backs hebben. Ik had die niet, maar gewoon de Hollandse, zou ik sowieso doen scheelt weer een export footprint :p
 
Ik heb de gewone baby back ribs een keer besteld daar. Normaal gesproken bestelde ik altijd de Spareribs zonder ketting bij bbquality. Moest even wennen aan de ribs van beef&steak, kortere botjes maar wel lekker veel vlees. Ik denk dat die baby backs van hun voor de gemiddelde persoon echt top zijn! Ik houd toevallig van minder vlees op de botten, dus ik zal ze niet meer nemen.

Tevens alleen maar lof voor o.a. Beef&steak, top kwaliteit en heel netjes verpakt allemaal.

Edit: zie nu net dat ze ook USA baby backs hebben. Ik had die niet, maar gewoon de Hollandse, zou ik sowieso doen scheelt weer een export footprint :p
Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat ik uiteindelijk toch naar mijn lokale goede slager ga. Hij is wel wat prijziger maar heeft echt goed vlees en vaak goede tips! Hij is ook fan van de bbq ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan