Spareribs met braairub 2 van fikerin deze op de Bbq indirect 140 graden verder niet inpakken en af toe insmeren met bbqsaus
Diamanthaas met rub van noskos steak tot kerntemperatuur van 56 graden voor corina die is niet gek op spareribs (komt dus mooi uit ik wel )
Voor de venkel (is een recept van bbqjunkie)
6 el olijfolie sap van 1 Citroën mixen
De venkel door de midden harde kern eruit met de gesneden kant in mix
Dan op de Bbq volgens recept indirect op 200 graden maar dat gaat niet voor de spareribs dat dan maar zo .
Snijkant naar boven insmeren met de mix en wat zwarte peper erop
En op het laatst even omdraaien en de snijkant roosteren.
Wat citroenrasp op de snijkant en voor corina geraspte parmezaan erbij
De rode biet in aluminiumfolie met wat olie dat als het gaar is eraf en de schil eraf gepeld voor corina wat geitenkaas erbij
Aardappel poffen crème fraiche met wat chilisaus en bosui
En was het lekker de spareribs waren heerlijk met een bite de rode biet was ook lekker dit was om te proberen
De venkel was ook goed maar de buitenkant was wat taai binnenkant was lekker corina vond het heerlijk
En de diamanthaas was natuurlijk heerlijk
Maar foto’s zeggen meer
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Diamanthaas met rub van noskos steak tot kerntemperatuur van 56 graden voor corina die is niet gek op spareribs (komt dus mooi uit ik wel )

Voor de venkel (is een recept van bbqjunkie)
6 el olijfolie sap van 1 Citroën mixen
De venkel door de midden harde kern eruit met de gesneden kant in mix
Dan op de Bbq volgens recept indirect op 200 graden maar dat gaat niet voor de spareribs dat dan maar zo .
Snijkant naar boven insmeren met de mix en wat zwarte peper erop
En op het laatst even omdraaien en de snijkant roosteren.
Wat citroenrasp op de snijkant en voor corina geraspte parmezaan erbij
De rode biet in aluminiumfolie met wat olie dat als het gaar is eraf en de schil eraf gepeld voor corina wat geitenkaas erbij
Aardappel poffen crème fraiche met wat chilisaus en bosui
En was het lekker de spareribs waren heerlijk met een bite de rode biet was ook lekker dit was om te proberen
De venkel was ook goed maar de buitenkant was wat taai binnenkant was lekker corina vond het heerlijk
En de diamanthaas was natuurlijk heerlijk

Maar foto’s zeggen meer

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro