flamingbastard
Tondelzoeker
Zo, mijn eerste echte post 
Vorige week besloten om mijn vriendin te verwennen met spare-ribs. De laatste tijd ben ik weer lekker bezig geweest met de kamado (heb mijn bastard nog geen 0.5 jaar). Het was een tijd geleden dat ik ribs had gemaakt en laat ik heel toevallig nieuwe racks te hebben ingekocht bij de slager
. Mijn vriendin was uitvoerend en ik heb haar begeleidt
Als eerst lekker de ribs ingerubbed en 24 uur in de koelkast laten rusten.
Gisteren mochten ze er dan op:
Zin in! Het duurt allemaal wat lang, maar dat weten we natuurlijk vooraf.
Na 3 uur lekker inpakken in boter, bastaardsuiker en agave siroop.
Wachten wachten wachten... 2 uur later...
Nou, dat laatste uurtje duurt wel echt het langs, lijkt het zo...
Maar, na al dat wachten heb je ook wat! Ik heb al een aantal keren ribs gemaakt maar die waren nog nooit zo goed gelukt als deze!
Wat was dat een genot. Heerlijk. Kan niet wachten om ze nog eens te maken, maar eerst nog experimenteren met andere gerechten!
Hopelijk hebben jullie ook een beetje kunnen meegenieten van mijn eerste bbq post

Vorige week besloten om mijn vriendin te verwennen met spare-ribs. De laatste tijd ben ik weer lekker bezig geweest met de kamado (heb mijn bastard nog geen 0.5 jaar). Het was een tijd geleden dat ik ribs had gemaakt en laat ik heel toevallig nieuwe racks te hebben ingekocht bij de slager

Als eerst lekker de ribs ingerubbed en 24 uur in de koelkast laten rusten.
Gisteren mochten ze er dan op:
Zin in! Het duurt allemaal wat lang, maar dat weten we natuurlijk vooraf.
Na 3 uur lekker inpakken in boter, bastaardsuiker en agave siroop.
Wachten wachten wachten... 2 uur later...
Nou, dat laatste uurtje duurt wel echt het langs, lijkt het zo...
Maar, na al dat wachten heb je ook wat! Ik heb al een aantal keren ribs gemaakt maar die waren nog nooit zo goed gelukt als deze!
Wat was dat een genot. Heerlijk. Kan niet wachten om ze nog eens te maken, maar eerst nog experimenteren met andere gerechten!
Hopelijk hebben jullie ook een beetje kunnen meegenieten van mijn eerste bbq post