Ik heb een dilemma. Ik ben helemaal los op mijn BGE en gebruik hem vrijwel dagelijks. Zelf een Turks brood afbakken doe ik nu op mijn BGE. Verder wilde ik me eens gaan storten op sous vide koken. En dan afgrillen op de BGE natuurlijk. Maar er bekroop mij een twijfel toen ik op het punt stond een Anova te bestellen. Want wat ik zo leuk vind aan de verschillende manieren van de BGE gebruiken, verdwijnt dan toch grotendeels: Vlees in de zip lock, pannetje in, koken, afgrillen en klaar. Waar ik nu het vlees of de vis al dan niet lang op mijn al dan niet hete ei heb liggen. En misschien wat extreem gezegd: de smaak met sous vide zal ongetwijfeld fantastisch zijn maar is het niet eigenlijk de ontkenning van BBQen...
Ik hoop dat ik geen voor en tegen strijd ontketen maar wil graag jullie mening voor ik aanschaf of niet. En dan ga ik nu verder met de kip in de rub zetten
Ik hoop dat ik geen voor en tegen strijd ontketen maar wil graag jullie mening voor ik aanschaf of niet. En dan ga ik nu verder met de kip in de rub zetten