BasBQ
Beef en Steak

Snelle burgert.

 
 

TraegerTinus

Gemarineerd
Berichten
1.146
Dinsdagmiddag ben ik meestal vrij en vind het dan wel leuk om iets anders te doen dan een broodje pindakaas.

WGA had ik nog staan van het weekend, zalm gemaakt wat goed gelukt is.

Er zat nog wat rest kolen in, deze aangestoken met de verfbrander, ik was om 12.45 thuis en wilde toch optijd eten (Nederlander he)
Dus ten 13.00 al mooi de fik erin en de burgers erop gelegd.

Er was nog wat hoh gehakt over van het weekend (ong 320gram) en 2 burgers gemaakt met de hamburgerpers.
Gehakt gekruid met TexMex kruiden en een knijp BBQ saus. Dit heb ik vanmorgen om half 8 gedaan en na het persen de burgers in de koelkast gelegd.

Dus om 13.00 lagen ze er op, even een 10 min indirect en daarna directe hitte met weinig kolen en deksel op de BBQ. Na nog eens 15 a 20 minuten waren ze mooi op temp.

Broodje klaargemaakt en burger erop, met een 40 minuutjes van b tot z lekker aan het eten en veel lekkerder dan uit de pan.

BBQ brand nog steeds, allegaartje van champignons/ui/knoflook/paprika aan het maken.

Fijne dag allemaal
fd28fad44e38c2ccbe5b4f3e784878e5.jpg
45692e842ffcd6c4e7422f62f6673a72.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
a618d0bfc5fbe04c55370531e078ffea.jpg
82d41569576d59b83879dbdbfed775d6.jpg


Best nog wel een beetje warmte voor een paar kooltjes
 
Heerlijk, zo wil ik iedere dag wel thuis lunchen......

Waar heb je dat allegaatje voor gebruikt?
Mijn vrouw zou om half 3 thuis komen van haar werk (zorg) maar er was ziekte, dus half 4 was ze er pas. Helaas zelf op moeten eten

Ik heb het ook wel eens gebruikt om boven op de hamburger te leggen en dan kaas erover heen smelten, daarna op het broodje. Erg lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mijn vrouw zou om half 3 thuis komen van haar werk (zorg) maar er was ziekte, dus half 4 was ze er pas. Helaas zelf op moeten eten

Ik heb het ook wel eens gebruikt om boven op de hamburger te leggen en dan kaas erover heen smelten, daarna op het broodje. Erg lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dik voor mekaar!!
 
Dat ziet er uit als een Tasty Burger, lust ik wel.
 
Dat is een prima lunch. En zeker beter dan een kleffe meegenomen boterham uit de trommel die je doorgaans op je werk eet
WGA is voor dit soort werk een perfecte Q. Blijft een fijn apparaatje.
 
Dit zou nog leuk zijn voor tijdens het thuiswerken. Tussendoor de Q aan en tijdens een korte break de voorbereidingen..kan je mooi tussen de middag genieten van één van de betere burgers. Je hebt mij op een idee gebracht :)
Grz.
 
Dit zou nog leuk zijn voor tijdens het thuiswerken. Tussendoor de Q aan en tijdens een korte break de voorbereidingen..kan je mooi tussen de middag genieten van één van de betere burgers. Je hebt mij op een idee gebracht :)
Grz.
Ha, graag gedaan, eigenlijk zo klaar inderdaad, moet lukken in de pauze

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan