BasBQ
Beef en Steak

Smoking powerlifter

Trakada

Tondelzoeker
Berichten
8
Hey folks met Tim.

Tja, je moet wat als titel. Maar het klopt wel. Sinds kort eigenaar van een GMG Daniel Boone Prima peller smoker naast mijn W-57.
Mijn mede krachtsporters maken me de kop gek om de hele smoker vol te gooien met ribjes maar ik moet eerst nog vaker oefenen en de smoker beter leren kennen. Hij heeft nog geen naam, of een zij. Suggesties zijn welkom :LOL: Ook qua smaken van de pellets e.d. moet ik nog genoeg ontdekken.

Verder naast de krachtsport ben ik een ICT-er bij een gemeente in Limburg. 38 jaar en sinds kort weer single, dus ik kan meer experimenteren op mijn eigen gemak.
Gelukkig genoeg mensen om me heen die willen proeven. :ROFLMAO:

Oa via Noskos en Beef&Steak hier terecht gekomen. Youtube is voor mij HET medium om veel te leren maar ik miste toch de hands-on reacties/mensen en zover ik kan zien op dit forum, is de passie ruimschoots aanwezig.
 
En ik maar denken dat je jezelf voorstelt als een rokende powerlifter. Mijn aandacht had je 🤣 welkom bij de club!
 
Welkom Tim, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom bij het genootschap

Je mede sporters weten waar tie staat dus kunnen ze de ribs bij je laten bezorgen als ze ze bereid willen hebben 😉
 
Welkom Tim.
 
Terug
Bovenaan Onderaan