BasBQ
Beef en Steak

Smokey mountain dooft niet

 
 

Fokkie

Vuurmaker
Berichten
52
Heb nu pas een smokey mountain 57 gekocht vandaag lekker kip gerookt. Nu al enige tijd alles dicht staan maar hij brand nog steeds wat doe ik verkeerd.
 
Klein stukje rookhout erop gooien en kijken waar hij rook lekt.
Dan daarna handelen.
 
Je zou kunnen kijken of er niks getordeerd is en anders een stukje vilt in het deksel plakken.
 
Je zou kunnen kijken of er niks getordeerd is en anders een stukje vilt in het deksel plakken.
Zit in het grote gedeelte bovenin een klein hobbeltje waar het deksel op heen en weer kantelt. Precies op de las naad. Zal van de week de leverancier wel effe bellen hopelijk kunnen hun het oplossen hij was prijzig zat
 
Irritant dat het lang duurt voor dat hij uit is.

Bij mij zit er tussen de deksel en ring vilt geplakt. Was al gefixed toen ik hem tweedehans kocht. Nu na een jaar of 3 later werkt het nog prima. (zit ook bij het deurtje)

Ook geld dat zo'n nieuwe bbq na verloop van tijd dicht slibt.

suc6 erermee
 
Ik heb bij de mijne dadelijk voor het eerste gebruik al vilt geplakt op de rand waar de koepel op rust en heb ook vilt gekleefd op de onderste basis naast de opening van de deur. Maar vooral de deur is een lekplaats bij de wsm, als ik goed doorrook komt er langs die deur nog wat rook vrij ondanks het vilt dus zo'n wsm volledig lekvrij maken ??
 
Ik heb deze op de wsm57 geplakt.
Doven gaat gezien het volume toch wat moeilijker. Toen ik de mtp57 nog had, gebruikte ik de deksel voor de wsm. Dat ging veel sneller.
Na een paar goede vettige rooksessies wordt het steeds beter.
 
Ik heb zo'n zalig rvs deurtje uit de US of A voor ècht lekker duur qua financieel!

 
Hier Is tie gewoon heeeeeel veel gebruikt.
Lekt nergens meer :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan