BasBQ
Beef en Steak

Smokey Joe naar "Mini WSM" mod

Haha! Had graag zo'n varken gehad. Anyway, binnenkort eens een brisket proberen, komt wat nauwer qua temp begreep ik.
 
Ja die heb ik gezien! Erg mooi en netjes. Zit nog te twijfelen over een thermometer erin, maar dat zou meer vanwege de mooie looks zijn in mijn geval (want hou de temp altijd in de gaten met een Maverick).
 
Die mod staat hier ook hoog op de verlanglijst, te meer ook omdat de SJ dan ook nog origineel te gebruiken is. Laat bij de Makro nog bij de pannen gekeken, maar niets passends gevonden.
Hier dus nog: To be continued. . . . .

 
Die ene die ik noemde is gewoon online te krijgen in een horecawinkel en past perfect. Alleen wat meer moeite dan de Amerikaanse variant omdat ie dikker is. Dat heeft gelijk als voordeel dat hij steviger is (en voor de warmte-stabiliteit kan het ook geen kwaad denk ik).
 
Die pan is niet heel goedkoop, maar als ik kijk wat ik aan smokers kan krijgen voor minder dan 100 euro (dat heeft hij nog niet gekost) dan levert deze mod een stuk hogere kwaliteit! Die dingen vallen in de showroom al bijna uit elkaar...
 
Ben (een paar jaar terug) ook eens bezig geweest met Amazon inderdaad. Weet niet meer wat er nou precies was, maar dacht dat ze toen niet bezorgde naar NL of zo. Zal het weer eens oppakken, thanks!!
 
Geweldig project, als iemand nog een pan over heeft.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan