BasBQ
Beef en Steak

Smokertube

Sander Wiessner

Sprokkelaar
Berichten
30
Vandaag eindelijk m'n smokertube binnen gekregen van ome Ali. Zo op het eerste gezicht is de kwaliteit dik in orde en dat voor €12,-! Van het weekend maar eens gaan proberen

IMG_20210623_155553.jpg
 
Het ziet er prima uit. BTW net op tijd, vanaf volgende week moet ook voor deze aankopen btw betaald worden.
 
Het ziet er prima uit. BTW net op tijd, vanaf volgende week moet ook voor deze aankopen btw betaald worden.
Gelukkig zijn de meeste dingen inclusief BTW nog steeds goedkoper 😋. Zag laatst zo'n zelfde tube bij de Hornbach voor meer dan €30,-. Vind het niet zo'n ramp om iets meer te betalen om het gelijk te hebben maar soms is het prijsverschil te zot voor woorden
 
Het ziet er mooi uit en ook zeker niet duur zo, maar wat is het voordeel van deze t.o.v. een gewone rook box ? ( ben onervaren met roken, gisteren voor het eerst gedaan )
 
Ik
Het ziet er mooi uit en ook zeker niet duur zo, maar wat is het voordeel van deze t.o.v. een gewone rook box ? ( ben onervaren met roken, gisteren voor het eerst gedaan )
Ik heb me laten vertellen dat met zo'n tube de pellets gelijkmatiger roken. Ben er zelf ook nog niet zo ervaren in maar er staan genoeg oefensessies in de planning
 
IMG_20210627_170651.jpg
Vandaag de nieuwe smokertube gebruikt. Ik moet zeggen dat valt helemaal nog niet tegen! De rook komt er heel gelijkmatig uit en het resultaat was heeeeeeeeeeeeeerlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Zo, dat rookt best goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan