BasBQ
Beef en Steak

Smoker aanschaffen?

@ AV: Oke dat is mooi dan!De tip voor overblijfselen in nasi of bami te doen ga ik onthouden.Voel al een pulled pork nasi aankomen :D

@ Boskatte: Zolang ik nog geen 57 cm heb is dat wel een mooie manier om wat extra ribs op de 47 klaar te maken B-)


Waarschijnlijk stel ik het aankomen van de smoker of grotere que nog even uit.Ik ga zeker wel de aanbiedingen en marktplaats in de gaten houden.Hoe verder de winter in,hoe goedkoper mensen der bbq gaan wegdoen denk ik.Ook heb ik andere hobby's (ja toch wel)Beetje offtopic maar kan nu een mooie motor upgrade kopen voor me auto.Mede daar door deze beslissing.
Desondanks gaat ik uiteindelijke ook me bbq uograden :D :> En daarna de smoker aankopen.
 
Ik heb een otp 47 en heb sinds kort een WSM 47... Hier ook maar met 2 dus vind ik een otp 47 meer dan groot genoeg voor het gewone grillen... Voor low en slow grijp ik nu snel naar de WSM, vandaag 5 kg PP gemaakt :)
Ik had er ook even over gedacht om een otp 57 te komen ipv WSM (omwille van de prijs) maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan