BasBQ
Beef en Steak

Smoke Remote BBQ VS Meater plus

 

2dehans

Kooltjesharker
Berichten
177
Hallo,

vrijdag gaat mijn pulled pork experience van start. Dan is een interne thermometer onontbeerlijk natuurlijk.
Wil eigenlijk het meteen goed doen.

Mijn keuze is min of meer op de bovenstaande modellen gevallen.

Smoke, omdat mij bbq held Noskos deze gebruikt en zal ongetwijfeld goed zijn. Mooie remote en 2 voelers. Geen idee of je op de voeler long life garantie krijgt.
De

De Meater plus is een mooi idee. Draadje zal nooit verbranden. Enige nadeel wat ik kon bedenken is dat je voeler in het vlees steekt en mss niet zo dicht op het rooster kan als een losse.

Ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaring / mening.
Thxs
 
nou dan reageer ik even op mijn eigen post :)
Zoek functie berichten beter uitgepluist en de Meater gaat van het lijstje.
Dikke pen, batterij niet vervangbaar en de app is leuk maar kies toch voor een gewone versie. Veel goede recensies over de smoker en de probes.
sounds like a good deal
 
Of even een nabrander. Je hebt uiteraard je dome temperatuur maar die wijkt in de regel af van de rooster temp. Nadeel lijkt mij dat je de Meater niet alleen op het rooster kunt zetten om bijv naar de juiste temp te sturen. De “interne” meter van de Meater kan Max 100 graden aan.

de app ziet er echt hip en fancy uit maar toch gekozen voor de meer traditionele.
Ter info
 
Ik heb de Signals, van dezelfde fabrikant als de Smoke, en ben er erg blij mee.
De enige reden waarom ik een Meater zou willen is in combinatie met een rotisserie, of voor sporadisch gebruik in de 0v*n ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Als je de probes van de Smoke/Signals met een beetje respect behandeld gaan ze jaren mee en je kunt bij Thermoworks altijd vervangende kopen of andere modellen. Ze hebben ook special voor sous-vide bijvoorbeeld. Dus dan kun je hem ook nog voor andere zaken gebruiken.
 
En dan is Smoke binnen. Dat voelt degelijk aan zeg! Vrijdag ga ik hem uitproberen met de pulled pork. Meteen de beroemde Noskos shaker meegestemd.

Uiteraard de voelers met liefde behandelen. Die zien er doordacht uit zeg met de flexibele kop!

Happy mee!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Meegesteld = meebesteld


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Veel plezier met je sessie! En de shaker ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan