BasBQ
Beef en Steak

Smash burgers

Zes burgers, ik vind twee tegelijk voor één broodje al hard werken 😂
Hahaha, zodra er een tafel met hongerige kids zitten wordt je behoorlijk snel met die dingen. In de deksel van de DO kreeg ik er 4 tegelijk. Is idd wel ff door werken. Maar zodra de brakken je dan vertellen dat dit de beste hamburger is die ze ooit op hebben...
 
Mijn nieuwe grillplaat uitgeprobeerd tussen de buien door en uiteraard de lekkere Smashburgers volgens Noskos gemaakt. Zowel de grillplaat alsook de burgers zijn hier prima in de smaak gevallen.
 
Ziet er lekker uit! Hoe krijgen jullie je plaat weer goed schoon? Had er namelijk ook spek op gebakken en de aangekoekte stukken krijg ik er niet echt goed van af. Iemand tips of gewoon laten zitten voor de volgende keer?
 
Ziet er lekker uit! Hoe krijgen jullie je plaat weer goed schoon? Had er namelijk ook spek op gebakken en de aangekoekte stukken krijg ik er niet echt goed van af. Iemand tips of gewoon laten zitten voor de volgende keer?
Dit werkt erg makkelijk voor het schoonmaken van gietijzer.
Met alleen warm water.
1639665527919.png
 
Is een ouderwets pannensponsje ook okay misschien?
 
Ik heb zo'n Pot brush van Eddingtons gekocht. Stevige borstel waarmee je goed kunt scrubben.
Geen ervaring met plastic scrub dingen of maliënkolder scrubmatje die Cherrywood hierboven heeft geplaatst.
 
Ik heb zo'n Pot brush van Eddingtons gekocht. Stevige borstel waarmee je goed kunt scrubben.
Geen ervaring met plastic scrub dingen of maliënkolder scrubmatje die Cherrywood hierboven heeft geplaatst.

Ik heb ook gewoon een "stevige borstel". Werkt verder prima. Soms even de groene kant van een afwassponsje. Vaak zijn die officiële dingen maar geldklopperij.
 
Lekkere burgers 🍔 ziet er goed uit!
 
Beetje krap rond de buik van al dat bbq’en 😁
 
Eens kijken of ik een oude maliënkolder kan verknippen tot zoiets.
Ik draag hem toch niet meer.
Pas op. Ze komen weer in de mode
Net boven de navel gedragen .....

Maar deze sponsjes zijn voor een prikkie te koop < €8,- bij Bol.com of nog minder.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan