BasBQ
Beef en Steak

Smash Burgers van Noskos (THANKS! πŸ˜†)

Wat een geweldige burgers en leuk verslag. Wordt tijd dat ik ze zelf eens maak.
Het doorbakken van rundvlees hield mij altijd tegen, maar door dit verslag MOET ik heb gewoon eens maken.
BEDANKT! πŸ˜‹
 
Wat een geweldige burgers en leuk verslag. Wordt tijd dat ik ze zelf eens maak.
Het doorbakken van rundvlees hield mij altijd tegen, maar door dit verslag MOET ik heb gewoon eens maken.
BEDANKT! πŸ˜‹
Haha, mooi!! Graag) gedaan πŸ˜„
 
Aha, zo'n stucspaan heb ik ook nog liggen, ff met de flex erlangs..top idee.

Vervolgens de kinderen uit hun studentenhok halen en aan het werk zettten...

Q aan, biertje pakken, burger smashen en πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
 
Een plakspaan πŸ˜‰

πŸ˜‚ Matig! Als ik dat ding bedacht had, was het toch zeker een SPACKspaan geworden. Of is spacken weer wat anders? πŸ€”

Welnu, met mijn gemaakte aanpassingen doop ik die van mij om tot BAKspaan πŸ˜‡πŸ˜…
 
Aha, zo'n stucspaan heb ik ook nog liggen, ff met de flex erlangs..top idee.

Vervolgens de kinderen uit hun studentenhok halen en aan het werk zettten...

Q aan, biertje pakken, burger smashen en πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
Altijd handig, kids. Extra punten voor handenarbeid πŸ˜‚ of nee, als jij studentenhok zegt, zal dat vak al wel niet meer van toepassing zijn πŸ˜…

En je laatste opsomming, man dan zit je toch altijd goed πŸ˜ƒ
 
Mooie broodjes gemaakt met de kleine chef πŸ‘πŸ»
 
Zo simpel en zo lekker. Heerlijk!
 
OkΓ©, je hebt mij overtuigd. Ik ga ze maken! Had ze ook al voorbij zien komen bij Noskos, lonkte al een tijdje.

En leuk zo'n kinderweber, staat hier ook. Ik krijg bijna dagelijks de mooiste creaties voorgeschoteld van mijn jongens van 1, 3 en 4!
 
OkΓ©, je hebt mij overtuigd. Ik ga ze maken! Had ze ook al voorbij zien komen bij Noskos, lonkte al een tijdje.

En leuk zo'n kinderweber, staat hier ook. Ik krijg bijna dagelijks de mooiste creaties voorgeschoteld van mijn jongens van 1, 3 en 4!
Ga je geen spijt van krijgen! En zo kun je de jongens ook wat terugschotelen πŸ˜…
 
Aha, zo'n stucspaan heb ik ook nog liggen, ff met de flex erlangs..top idee.

Vervolgens de kinderen uit hun studentenhok halen en aan het werk zettten...

Q aan, biertje pakken, burger smashen en πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

De eerste keer heb ik het met mijn plakspaan waar ik alle gyoroc mee plamuur. Ff afkrabben en goed afwassen. Maar daarna heb ik een nieuwe gekocht die nu bij het BBQ gerief ligt en alleen daarvoor dient.

Zoals Noskos ook aanhaalt op zijn site, kan je er ook bakpapier rond doen. Dan blijven de burgers ook niet plakken, want zonder blijven ze plakken. Dus heb er nog een bakspaan bij om hem eraf te halen.
 
Wat een geweldige burgers en leuk verslag. Wordt tijd dat ik ze zelf eens maak.
Het doorbakken van rundvlees hield mij altijd tegen, maar door dit verslag MOET ik heb gewoon eens maken.
BEDANKT! πŸ˜‹

Zeer zeker doen. Simpel, snel en zeer lekker. Laatste keer had ik er srirachamayonaise bij gemaakt dat ik er persoonlijk heel goed bij vind passen.
 
Heerlijke plaatjes weer, mooie burgers en een goede hulp in de keuken.
Straks sta jij de foto's te maken en zij achter de bbq met alle ervaring die ze zo opdoet πŸ˜‡
Voor de nieuwsgierigen onder ons.. zo'n ding heet officieel een stucadoorspatel ;)
 
De eerste keer heb ik het met mijn plakspaan waar ik alle gyoroc mee plamuur. Ff afkrabben en goed afwassen. Maar daarna heb ik een nieuwe gekocht die nu bij het BBQ gerief ligt en alleen daarvoor dient.

Zoals Noskos ook aanhaalt op zijn site, kan je er ook bakpapier rond doen. Dan blijven de burgers ook niet plakken, want zonder blijven ze plakken. Dus heb er nog een bakspaan bij om hem eraf te halen.
Weet neit welke je hebt gekocht? Die van mij plakt niet πŸ˜ƒ Nu 3 keer gedaan, geen plakkerij. Las iets van coating op de spatels? Wellicht dat dat het kan verklaren. Dat heeft die van mij iig niet
 
Heerlijke plaatjes weer, mooie burgers en een goede hulp in de keuken.
Straks sta jij de foto's te maken en zij achter de bbq met alle ervaring die ze zo opdoet πŸ˜‡
Voor de nieuwsgierigen onder ons.. zo'n ding heet officieel een stucadoorspatel ;)
Dat lijkt me fantastisch! 🀩

πŸ˜‚ bedankt voor de educatie πŸ˜‰
 
Weet neit welke je hebt gekocht? Die van mij plakt niet πŸ˜ƒ Nu 3 keer gedaan, geen plakkerij. Las iets van coating op de spatels? Wellicht dat dat het kan verklaren. Dat heeft die van mij iig niet
Wss te gierig en de goedkoopste uit de zelfbouwmarkt gekozen. Zelfde als voor mijn plamuren en daar werkt het perfect voor :) Maar geen probleem. Druk de 2 bolletjes plat en hou het een paar seconden erop en dan met de andere eventjes eraf duwen. No big deal.
 
Heerlijke plaatjes weer, mooie burgers en een goede hulp in de keuken.
Straks sta jij de foto's te maken en zij achter de bbq met alle ervaring die ze zo opdoet πŸ˜‡
Voor de nieuwsgierigen onder ons.. zo'n ding heet officieel een stucadoorspatel ;)
Een spatel is weer anders, dit is een plakspaan.
 
Wss te gierig en de goedkoopste uit de zelfbouwmarkt gekozen. Zelfde als voor mijn plamuren en daar werkt het perfect voor :) Maar geen probleem. Druk de 2 bolletjes plat en hou het een paar seconden erop en dan met de andere eventjes eraf duwen. No big deal.
Kijk! Whatever works toch? πŸ˜„
 
Terug
Bovenaan Onderaan