BasBQ
Beef en Steak

Slagerij Gelderland / Overijssel

Eriktw

Tondelzoeker
Berichten
2
Hoi allemaal, zoals sommigen van jullie wel zullen herkennen ga je bij het bbq’en toch vaak voor het bekende recept. Om dat te voorkomen ben ik begin vorig jaar eens op een “meat trip” geweest naar de Makro om daar de vitrines af te struinen en wat verschillende soorten vlees in te kopen, om mezelf gedurende de zomer te “dwingen” (hè wat vervelend) om ook eens iets anders te maken. Nu lijkt het me dat er wel leukere adressen zijn dan de Makro voor zo’n trip. Het gaat me dus juist niet om een online slager, maar ik wil er even een uitje van maken (echt even “op jacht” haha). Dus mijn vraag: heeft iemand nog een leuk adres hiervoor? Graag in Gelderland of Overijssel. Ik hoor graag!
 
Hanos in Zwolle: Vechtdalrund ;) Mooi regionaal stukje vlees.
Hanos Apeldoorn, groot assortiment. vd Zee vooral, maar ook wat buitenbeentjes.

Echte slagerijen zou je denk ik lokaler moeten zoeken. Er zijn boeren zat in die regio die aan huis verkopen.
 
Vleeschhouwerij in Zetten! Van tevoren even bellen of Cees (eigenaar en bbq-fanaat) er is en of ze nog wat gaan uitbenen. Toffe zaak, alles gebeurt midden in de winkel.
 
Bij ons in de omgeving komt regelmatig de naam van zelfslachtende slagerij ter Weele voorbij, deze zit in Emst & Oene.
Zelf nog nooit iets gehaald, dus spreek niet uit ervaring.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bij ons in de omgeving komt regelmatig de naam van zelfslachtende slagerij ter Weele voorbij, deze zit in Emst & Oene.
Zelf nog nooit iets gehaald, dus spreek niet uit ervaring.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik woon zelf in Emst en kan dit bevestigen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan