BasBQ
Beef en Steak

Slager gezocht omgeving Winschoten

Aussie

Sprokkelaar
Berichten
30
Mijn Zwager is eindelijk bekeerd tot de "low and slow" maar, waar in de Buurt van Winschoten (Groningen) vind hij een goeie slager voor BBQ vlees?
 
er zal daar toch zeker in de buurt wel een ambachtelijke slager te vinden zijn in een dorp?
 
Ik woon vlakbij Winschoten maar heb daar nog nooit vlees gehaald. Vorige week wel biologisch vlees gekocht bij een biologische slager in Assen. Heel mooi vlees maar wel erg prijzig, procureur van een kilo voor 17,50..... Zelf ga ik vaak naar de Makro in Groningen en vandaag ga ik een slager in Zuidbroek testen. Ik laat wel weten of dat wat is. In Veendam bij de keurslager hebben ze op zich wel wat maar ik wordt altijd een beetje vreemd aangekeken met mijn rare vlees vragen hihi. En ze hebben niet altijd alles maar kunnen het meestal wel op bestelling leveren.
 
In Zuidbroek zitten 2 slagers die goed aangeschreven staan. Slagerij Kuipers slacht zelf en is relatief goedkoop zegt men.
 
Ja, naar Kuiper wilde ik gaan maar ja.... Planning van mijn vrije dag liep weer een beetje anders... Waarschijnlijk dit weekend maar even heen!
 
Lin zei:
Ik woon vlakbij Winschoten maar heb daar nog nooit vlees gehaald. Vorige week wel biologisch vlees gekocht bij een biologische slager in Assen. Heel mooi vlees maar wel erg prijzig, procureur van een kilo voor 17,50..... Zelf ga ik vaak naar de Makro in Groningen en vandaag ga ik een slager in Zuidbroek testen. Ik laat wel weten of dat wat is. In Veendam bij de keurslager hebben ze op zich wel wat maar ik wordt altijd een beetje vreemd aangekeken met mijn rare vlees vragen hihi. En ze hebben niet altijd alles maar kunnen het meestal wel op bestelling leveren.
De groen weg?
 
structor zei:
Lin zei:
Ik woon vlakbij Winschoten maar heb daar nog nooit vlees gehaald. Vorige week wel biologisch vlees gekocht bij een biologische slager in Assen. Heel mooi vlees maar wel erg prijzig, procureur van een kilo voor 17,50..... Zelf ga ik vaak naar de Makro in Groningen en vandaag ga ik een slager in Zuidbroek testen. Ik laat wel weten of dat wat is. In Veendam bij de keurslager hebben ze op zich wel wat maar ik wordt altijd een beetje vreemd aangekeken met mijn rare vlees vragen hihi. En ze hebben niet altijd alles maar kunnen het meestal wel op bestelling leveren.
De groen weg?

Ja klopt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan