Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De groen weg?Lin zei:Ik woon vlakbij Winschoten maar heb daar nog nooit vlees gehaald. Vorige week wel biologisch vlees gekocht bij een biologische slager in Assen. Heel mooi vlees maar wel erg prijzig, procureur van een kilo voor 17,50..... Zelf ga ik vaak naar de Makro in Groningen en vandaag ga ik een slager in Zuidbroek testen. Ik laat wel weten of dat wat is. In Veendam bij de keurslager hebben ze op zich wel wat maar ik wordt altijd een beetje vreemd aangekeken met mijn rare vlees vragen hihi. En ze hebben niet altijd alles maar kunnen het meestal wel op bestelling leveren.
structor zei:De groen weg?Lin zei:Ik woon vlakbij Winschoten maar heb daar nog nooit vlees gehaald. Vorige week wel biologisch vlees gekocht bij een biologische slager in Assen. Heel mooi vlees maar wel erg prijzig, procureur van een kilo voor 17,50..... Zelf ga ik vaak naar de Makro in Groningen en vandaag ga ik een slager in Zuidbroek testen. Ik laat wel weten of dat wat is. In Veendam bij de keurslager hebben ze op zich wel wat maar ik wordt altijd een beetje vreemd aangekeken met mijn rare vlees vragen hihi. En ze hebben niet altijd alles maar kunnen het meestal wel op bestelling leveren.