BasBQ
Beef en Steak

sizzling chicken

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Vandaag het recept van Wim gemaakt.
Op de thai stove die ik van Willy gehad hebt, wat een geinig ding is dat zeg, al moet ik nog ff op zoek naar een betere wok.
Het was een lekker en snel recept, ben ook vergeten de cruciale foto's te maken.....

Toetje was super, Mississippi mud, recept vond ik op 24kitchen, dit moet je niet te veel en niet te vaak eten ;)

IMG_3499.jpg


IMG_3500.jpg


IMG_3501.jpg


IMG_3503.jpg


Looks like shit, tastes like heaven!
IMG_3504.jpg
 
Fantastisch ding Marc, vertel eens wat meer over de Missisippi Mud?
 
De mud had ik niet lang genoeg op laten stijven, dus het werden geen laagjes. Normaal laagje mouse, oreo kruimels, slagroom etc. Maar nu zakte alles door elkaar, dus heb ik het lekker door mekaar heen geroerd en er wat caramelsaus doorheen gedaan.
en ik had pecannootjes grof gehakt en die ook met een caramelsaus vermengd, maar die hebben de mud niet gehaald........
http://www.24kitchen.nl/recepten/mississippi-mud?f[0]=im_19_field_course%3A46&f[1]=bundle%3Arecipe
 
Ziet er goed uit Marc.
Helaas zal ik het toetje moeten laten staan, had ff gauw gekeken op de website naar de ingredienten.
Iets te veel choco er in, dat gaat niet goed als ik dat eet helaas..
 
Lekkere dingen weer Marc!!
 
;D ;D iedereen zegt dat het er goed uitziet. Ik zal je niet voor de gek houden en eerlijk zeggen dat het toetje er uitziet of dat het al een keer gegeten is ???. Niet te letterlijk nemen.
Maar dat de smaak goed is neem ik gerust van je aan. Daarvoor heb ik al te veel lekkere dingen van je voorbij zien komen.
 
Ik zag dat ik mijn sizzling chicken hier nog niet stond, dus heb ik die maar de recepten gezet :).
De modder staat hier op de TODO lijst, maar het zal nog even duren voordat ik daar aan toe kom, de lijst is al best wel groot (28 items) en dit schijnt nogal wat calorieën te bevatten, en die zijn hier even wat minder populair :)

Wim.
 
Ja dat ziet er super uit
 
is echt een verschil van dag en nacht, ziet er echt heel geweldig uit
 
Nu nog lekkerder, is inderdaad een verschil ;).
 
wij kunnen het hier ook alleen maar bekijken en niet proeven helaas  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan