BasBQ
Beef en Steak

Sint wil MOINK balls

 
 
 

Paddy

Stoker
Berichten
272
Gisteravond de Sint op bezoek gehad en 1 van de cadeaus was een tang om gehaktballetjes mee te maken. Het verzoek van de goedheiligman was om MOINK balls op het menu te zetten. De Sint was zo vriendelijk om het gehakt en ontbijtspek ook alvast te geven.

Vandaag aan de slag met mijn cadeautjes. MOINK balls gemaakt en alvast gehaktballen voor morgen. De tang werkt best goed, maar levert wel wat grote ballen op. Zo bij het avondeten is dat niet zo erg, maar voor een feestje of als borrelhapje, eten kleinere ballen prettiger.
90D401D3-F894-4FFD-AB3C-7760EAB8FBE5.jpeg

2A3D389F-6961-4570-B7DF-FF36B9D22D23.jpeg

BC8E9691-E31D-4C47-AE61-2EF8FD471B56.jpeg

E9D831F1-374D-4A65-9541-727BCE1292D4.jpeg


Balletjes alvast op de bbq voor in de pastasaus van morgen:
ABC541AE-1765-49D1-AAE0-FD202CDFB9C9.jpeg
 
Lekker moink balls, ik had er wel eentje willen proeven! 😋
 
Lijkt me lekker. Wordt hoog tijd dat ik de moink balls ook ga maken.
 
Dat zijn uit de kluiten gewassen borrelhapjes ;)
 
Een hapje extra nemen van zulke ballen is niet erg
 
Ziet er heerlijk uit. En wat een leuke ballentang maar ik begrijp dat ze ook met de hand gedraaid kunnen worden en dan kan je het goede formaat draaien. Wat het lekker?
 
Cojones del grande!
Wat een joekels, daar kan de Sint wel even mee vooruit!
 
Ziet er goed uit. Hoe groot zijn deze ballen nou (hoe groot maakt de tang ze 🙃 )
 
Één van mijn favoriete snacks 😋. Heerlijk!
 
Nou, met zulke lekkere moink balletjes komt de Sint volgend jaar weer terug.
 
Ziet er goed uit. Hoe groot zijn deze ballen nou (hoe groot maakt de tang ze 🙃 )

4,8 cm, dus beste ballen. Voordeel is wel dat je hiermee ballen van gelijke grootte krijgt. Al zal de ervaren ballendraaier dat niet nodig hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan