BasBQ
Beef en Steak

Silvercrest Kitchen Tools Vacumeermachine LIDL

Sjuuls

Tondelzoeker
Berichten
11
Beste mede Grillers,

Afgelopen vrijdag bij de plaatselijke Lidl de Silvercrest Kitchen Tools Vacumeermachine mee genomen. (€50,-)
Inmiddels heb ik met de bij geleverde rol al flink wat geseald.
Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar moet zeggen dat hij doet wat hij moet doen, ben er blij mee.

Bij onze Jan Linders hadden ze een stuk buikspek in de aanbieding van 2,5 kg, deze heb ik mooi in twee stukken kunnen delen en vacuüm kunnen invriezen.
Tevens nog wat harde kazen in porties kunnen verdelen, vacumeren en ook ingevroren.
En zelfs nog een aantal pizza deeg bollen na invriezen gevacumeerd en weer in de vriezer weggelegd.

Op YouTube zijn tal van reviews te vinden over het specifieke model.


vacuum lidl.png




Nu nog ergens goedkoop vacuumzakken zien uit te halen.

Groeten Sjuul
 
Beste mede Grillers,

Afgelopen vrijdag bij de plaatselijke Lidl de Silvercrest Kitchen Tools Vacumeermachine mee genomen. (€50,-)
Inmiddels heb ik met de bij geleverde rol al flink wat geseald.
Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar moet zeggen dat hij doet wat hij moet doen, ben er blij mee.

Bij onze Jan Linders hadden ze een stuk buikspek in de aanbieding van 2,5 kg, deze heb ik mooi in twee stukken kunnen delen en vacuüm kunnen invriezen.
Tevens nog wat harde kazen in porties kunnen verdelen, vacumeren en ook ingevroren.
En zelfs nog een aantal pizza deeg bollen na invriezen gevacumeerd en weer in de vriezer weggelegd.

Op YouTube zijn tal van reviews te vinden over het specifieke model.


Bekijk bijlage 38864



Nu nog ergens goedkoop vacuumzakken zien uit te halen.

Groeten Sjuul
Ziet er goed uit voor die prijs.
Goede en goedkope vacuumzakken en rollen
Koop ik tegenwoordig alleen nog maar online bij marmelot.nl https://www.marmelot.com/vacuum-verpakken/vacuumzakken-en-rollen/vacuumzakken-micro-structuur.html
En dan de microstructuur(meest verkocht), top kwaliteit voor een goede prijs en een fijne online
Shop.
 
Ik heb net zoals Ewald goede ervaringen met Marmelot. Heb al de nodige meters van deze site door m'n vacumeer machine gedraaid. (Geen Lidl maar Foodsaver vacumeer machine)

Alleen heb ik soms wel dat het bij het einde van de rol iets meer gekreukt is en bij mijn vacumeer apparaat het lastiger is om een goede seal te krijgen. Ik doe tegenwoordig altijd een dubbele seal.. Want soms ontdooi ik vlees in een bak met koud water en ik heb een keertje meegemaakt dat er water de zak binnen kwam. Maar nu ik altijd dubbel seal heb ik daar geen last van.
Maar goed.. dit doet zich ook alleen voor bij het einde van de rol.
 
Bedankt, voor de tips.
Dubbel sealen is idd een makkelijke en snelle verzekering
Ga meteen een voorraadje bestellen.
 
Ik heb er zo'n 5 jaar geleden eens een keer een gekocht, maar die ligt hier op zolder te verstoffen omdat er amper zakken geschikt zijn. De zakken van Marmelot wilden niet dicht, dat bleek een bekend probleem te zijn.
Hopelijk is dat nu wel anders, want ik heb uiteindelijk toch een Foodsaver gekocht.
 
Met deze machine en Marmelot zakken ook goede ervaringen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Zojuist de solis machine een enkeltje vuilcontainer gegeven.
Na veel ergernissen over het slecht vacumeren van de machine, ben ik op zoek naar een andere machine. Iemand nog tips?
 
Zojuist de solis machine een enkeltje vuilcontainer gegeven.
Na veel ergernissen over het slecht vacumeren van de machine, ben ik op zoek naar een andere machine. Iemand nog tips?
Beetje betaalbaar is foodsaver toch wel een machine die hier vaak voorbij komt, ik heb em zelf ook.
Het is wel 1 van de grotere van rond de 175 euro, maar heb er erg veel plezier van, als de machine niet goed vacumeert ligt het tot nu toe altijd aan mezelf.
 
Hier ook gebruiker van foodsaver (v2860) werkt al een aantal jaar geweldig. Een vacuümeer apparaat is naast de BBQ de beste aankoop ooit.
 
Ik heb nu al een aantal jaar een Princess vacumeermachine in gebruik met huismerk folierollen van de Mediamarkt ( die had ik toen groot ingeslagen tijdens een aanbieding ) ik gebruik hem niet dagelijks maar wel regelmatig en heb eigenlijk bijna nooit lekkage.
Met wat oefenen ben ik er zover mee gekomen dat ik met wat handigheid nu ook natte producten en vloeistoffen in kan sealen, daarvoor heeft de machine geen speciale functie.

Ik ben er gezien de aanschafprijs van toen rond de 50 euro zeer tevreden mee.
 
De Silvercrest vacumeermachines van Lidl werken prima is mijn korte ervaring ermee.
Ik heb de Silvercrest die ik had na korte tijd verkocht, maar alleen vanwege an offer I couldn't refuse voor een Foodsaver.
 
Ik gebruik nu een Wartmann WM-1506 EL, die kan ook herbruikbare vacuüm dozen en flessendop vacumeren.
Ook bij bvba zeer grote zakken lukt het me goed in de pulse/manuele stand goed vacuüm te trekken.
Daar had ik vroeger met de ALDI machine wat problemen mee
Ik heb het toestel en zakken bij Marmelot gekocht, geven ook goede naservice👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan