BasBQ
Beef en Steak

Silence of the Lambs...en toen was er silence aan tafel, zo lekker !

Gelukkig heb je je maaltje kunnen redden door de uitstekende botten
En in stilte genoten 👍🏻
hahaha....niet alleen de botten waren uitstekend, het hele gerechtje was uitstekend ! :ROFLMAO:
Had het nog nooit gemaakt, maar ga het vanaf nu vaker maken.
 
Verdorie wat een prachtige plaatjes als altijd. Waarmee maak je deze foto's? :)
Dank je wel @Beun !
Vroeger fotografeerde ik graag met een spiegelreflex camera. Maar was op een gegeven moment het gesleep met alle lenzen en het wisselen daarvan zat.
Ben toen overgestapt op een compactcamera.
Alle bovenstaande foto’s zijn hiermee gemaakt. Het is een compact cameraatje van bijna 9 jaar oud !!! 💪;)(y)
Ik heb de sony rx100. Maar is echt een ideaal ding, ook bij weinig licht.
Toch kriebelt het af en toe weer naar een spiegelreflex camera of een systeemcamera.
Maar voorlopig bevalt het compactcameraatje nog steeds. Je neemt ‘m makkelijk mee.
 
Schitterende bijdrage Reem, ziet er sappig en zalig uit! Ik hou wel van een lekker mals lammetje!
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Schitterende bijdrage Reem, ziet er sappig en zalig uit! Ik hou wel van een lekker mals lammetje!
Dank je wel @Sander72 !
Wij vonden het ook echt erg lekker. Laatste keer dat we het aten was denk 2 jaar geleden of zo in een restaurant. Dit was dus wel effe een uitdaging.
Maar zelfs mijn zoon vond het lekker ! Dit gaat nu regelmatig terug komen op de bbq !
 
Snap dat moment van stilte wel, want als ik die gekruiste botjes zo zie, dan lijkt het lam wel te bidden. Ziet er heerlijk uit. Ook maar eens gaan proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Wat een prachtige foto's! Krijg er honger van. Lamsvlees heeft een typische smaak, erg lekker vind ik persoonlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Wordt hier wel stil van hoor, mooie reportage Reem! Geweldig!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Snap dat moment van stilte wel, want als ik die gekruiste botjes zo zie, dan lijkt het lam wel te bidden. Ziet er heerlijk uit. Ook maar eens gaan proberen.
Hahahaha....nou je het zo zegt ! Het is zeker het proberen waard. (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan