BasBQ
Beef en Steak

Short ribs gaat het vandaag worden

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.709
Short ribs gaan het vandaag worden wel een beetje laat begonnen .
Dan de etenstijden maar opschuiven.
Helaas schoot de bbq temp iets door dus even wachten dat hij wat lager is.
E1261_CCD-76_D8-43_D9-92_D3-4_B0_F674_D0_BFD.jpg


254_FCB83-_FCBB-469_D-8_CA5-_F8231_B417851.jpg


We zullen zien wat de dag brengt :)
 
Lekker short ribs, gisteren ook weer een voorraad van gehaald :D
 
volgens mij zijn ze bijna op  :p
 
Wat is dat lekker zeg het was ook weer prima gelukt om 18.30 was het klaar de kerntemperatuur was toen 92 graden.
Had er alleen lampongpeper en grof zeezout op gedaan.
Het is gelukt om maar 1 keer te kijken voor de rest lekker met rust gelaten .
Hij bleef prima op 115 graden soms een verschil van 2?3 graden maar mooi stabiel.
Hebben 2 stukken opgegeten en 1 stuk over wat doen jullie hier mee ??

Dat hij er op de bbq ging.

026_F13_A9-45_D0-4_AA7-8_E3_D-0_C7352_BF6_ACE.jpg


Net voordat ik hem eraf haal.

93112_F83-98_EC-499_F-9_A2_D-2_CE7_DD749787.jpg


En doorgesneden wat is hij lekker sappig .

A268_C24_E-07_C1-4_E4_D-_B193-3408_D7035_E85.jpg
 
Ziet er super uit. Staat hier ook op mijn verlanglijstje  :)
 
Dat ziet er weer heerlijk uit. De rest eet ik de dag erna op, traag opgewarmd in de oven.
 
Brecht zei:
Dat ziet er weer heerlijk uit. De rest eet ik de dag erna op, traag opgewarmd in de oven.

Gaan we doen mischien lekker op een bolletje  :)
 
BensBQ zei:
ziet er goed uit Piet :) lekker!
Dank je Ben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Die zien er heerlijk juicy uit.
 
Zijn mooie ribben geworden :) meestal hebben wij een bakje rundvlees jus in de vriezer staan, als er short ribs over zijn doen wij ze meestal de volgende dag in een pannetje met jus opwarmen en dan op een broodje met wat sla, mayo en wat kappertjes  :D
 
Heb vandaag het laatste stuk opgewarmd in de oven in plakjes augurken erbij op een bolletje heerlijk  :)
 
Jet zei:
Zijn mooie ribben geworden :) meestal hebben wij een bakje rundvlees jus in de vriezer staan, als er short ribs over zijn doen wij ze meestal de volgende dag in een pannetje met jus opwarmen en dan op een broodje met wat sla, mayo en wat kappertjes  :D

Wij houden nooit jus over als er wat over is nemen we een stuk brood en doen dat door de pan en is de jus weer op  :D
 
picosuma zei:
Jet zei:
Zijn mooie ribben geworden :) meestal hebben wij een bakje rundvlees jus in de vriezer staan, als er short ribs over zijn doen wij ze meestal de volgende dag in een pannetje met jus opwarmen en dan op een broodje met wat sla, mayo en wat kappertjes  :D

Wij houden nooit jus over als er wat over is nemen we een stuk brood en doen dat door de pan en is de jus weer op  :D

Heel herkenbaar ;) daarom maken wij altijd extra jus :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan