BasBQ
Beef en Steak

Shaslick rotisserie voor Weber 57

meinonA

Stoker
Berichten
276
Ik was vandaag aan het scrollen op Amazon toen ik bijgaande afbeelding tegen kwam van Monolith.

Ook vroeg ik me af of er een kolenmaker van een Zuid-Afrikaanse braai is die je op een Weber 57 kan zetten.

Met dit in gedachten, zou je zelf voor zo een cilinder achtige Shaslick rottiserie of zoals in het voorbeeld van Monolith gaan?
Bestaat er ook een Braai kolenmaker voor een Weber 57?
Uiteraard ben ik niet van plan het deksel erop te doen tenzij er zo een ring bij zit zodat het een soort WSM wordt.

Alvast bedankt voor het meedenken.
monolith-rotisserie-spit.jpg


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Voor de W57 heb ik datnog niet gezien.
Kwestie van googlen en rondkijken.

Wellicht bij Auspit Europe eens kijken
 
Goede morgen,
Ik weet dat dit inmiddels een oudere post is, toch kan ik het niet laten om met jullie te delen dat ik een oplossing gevonden heb: https://amzn.eu/d/a2uEdkA
Werkt perfect.
Helaas, door de platte spiezen die relatief makkelijk buigen kan je er hooguit een hele kip aan hangen, wil je zwaarder gaan, dan heb je een enkele rotisserie nodig met een spies die vierkant is.
Nou vroeg ik me af: deze rotisserie heeft gleuven waar die platte spiezen precies in kunnen. Weet iemand of er ook vierkante spiezen ergens verkocht worden waarvan het uiteinde is platgeslagen zodat ik deze rotisserie ook kan gebruiken met grote stukken vlees?
 
Terug
Bovenaan Onderaan