Beef en Steak

Schijndel jonguh! Bots!

Stafadjudant

Tondelzoeker
Hoi allemaal,

Ik ben Arjan, 48 jaar en geboren en getogen in Schijndel. Ik werk voor Defensie. Ik heb een Green Egg Large met van alles erop en eraan en ik kom hier vooral voor de ideeën en recepten! Ik heb heel lang op een weber ketel gebakken, maar nu een poosje op de kamado overgegaan. Top apparaat!

Groetjes,

Arjan

Welkom Arjan!

Hier ook een blije gebruiker van het mooie groene ei 😉

Welkom Ei! ;)

Genoeg ideeën en recepten om je het hele jaar bezig te houden hier,.. dus suc6!

Hoi Schijndelse stafadjudant! Oud collega dus we spreken vast dezelfde taal (ondanks dat ik niet uit Brabant kom 🤣)

Whiskey echo lima kilo oscar mike op dit forum oud collega (intussen al 21 jaar uit het vak)

Welkom. Ik dacht dat klonten alleen maar op een veldoventje deden koken.😜

Welkom Arjan, veel plezier en inspiratie hier!

@Minime nee joh , niet te vreten uit zo een alluminium pannetje. Je hele gerecht smaakt ernaar. En die blikken struik die je kreeg tijdens een oefening waren niet veel beter 🤮

Hoi Arjan,
Welkom bij het Genootschap.

Welkom naam genoot veel plezier hier!
Bijna 40 jaar afgezwaaid maar naast de altijd lekkere blauwe hap is de zelf gegrilde kip in Roosendaal wel 1 van de culinaire hoogte punten van toen.

@Minime nee joh , niet te vreten uit zo een alluminium pannetje. Je hele gerecht smaakt ernaar. En die blikken struik die je kreeg tijdens een oefening waren niet veel beter 🤮
Het is niet dat de wol pakketten nu beter zijn🤣. Dan heb je een zak poeder en als je er water bij doet is het opeens kip🤔

Terug
Bovenaan Onderaan