BasBQ
Beef en Steak

Sateetje

 
 

Rocker

Pitmaster
Berichten
706
Eigenlijk hadden we dit weekend te weinig tijd om te bbq'en, maar ja... het is zulk prachtig weer, dat ik er straks toch maar even een sateetje opleg...
Zojuist alvast aan de stokje geregen en wilde jullie de foto toch niet onthouden ;)

RLK-20120812-0010.jpg
 
Ziet er nu al lekker uit Rocker, en dan moeten ze nog op de Q  :)

Eneh........niet te veel oefenen met die kamera, straks maak ik helemaal geen kans meer met de fotowedstrijden  :D

Mac
 
Heb deze keer maar mijn spiegelreflex (Canon 7D) gepakt ipv mijn telefoon.. Sateetjes vragen om een mooie scherptediepte tenslotte :)
 
O, dat hoeft helemaal niet hoor, met je telefoon is PRIMA  :D :D

En weer on topic (want ze kijken mee sssst  ;))
Laat ons straks nog maar ff genieten als ze klaar zijn.

Mac
 
Ziet er lekker uit.


Jij hoeft niet eens je best te doen om mooie foto's te maken, dat lukt jou toch wel. ;)
 
Tja... en dan kan het resultaat, ook al is het een simpel sateetje, niet achterblijven natuurlijk!

Mac zei:
Eneh........niet te veel oefenen met die kamera, straks maak ik helemaal geen kans meer met de fotowedstrijden  :D
Nou vooruit... heb maar niet al teveel tijd aan de foto's besteed dan ;)

Ik hoop dat de foto's voor zich spreken....
RLK-20120812-0013.jpg

RLK-20120812-0014.jpg

RLK-20120812-0016.jpg

RLK-20120812-0018.jpg

RLK-20120812-0023.jpg


En m'n jongste geniet er ook van :D
RLK-20120812-0021.jpg



HHR zei:
Jij hoeft niet eens je best te doen om mooie foto's te maken, dat lukt jou toch wel. ;)
Haha, dank je voor het vertrouwen Harm, maar ook bij mij zitten er soms nog weleens mislukte tussen!  :'(
 
Mooie plaatjes hoor!
 
Lekkere sateetjes zo te zien en het staat er mooi op.


Werkt toch wel lekkerder h? met een echte kamera 

(zag net dat het met een c***n gemaakt is  :mad:  )
 
heerlijke satetjes en prachtige foto's  :)
 
Die laatste foto is een prijswinnaar! Te schattig.
 
Mooie foto's van lekkere sateetjes :)
 
Ze zijn mooi, maar de laatste is echt leuk!
 
Gelukkig vallen ze in smaak, dank voor de reacties! En ja... die foto van mijn dochter doet mij ook elke keer weer glimlachen :)

Mac zei:
Je weet dat je niet mag jokken h? Pinokkio  :D
:p Vanuit de camera hooguit nog een beetje bijgesneden, en iets contrast toegevoegd, meer niet... Verder gewoon standaard instellingen.
 
Nosmo zei:
Werkt toch wel lekkerder h? met een echte kamera 

(zag net dat het met een c***n gemaakt is  :mad:  )
Nee hoor, ze zijn niet met een c***n gemaakt, maar met een Canon, zijn er ook nog andere goeie alternatieven dan??  :p
 
c***n is net zo,n woord als *v*n ???



Tja, alternatieven? ehh, Trust of Medion zou al een hele stap in de goede richting zijn. ;D











Geintje, hoor! Ik ben ben nou eenmaal fan van Nikon, zo heeft elke gek wel wat. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan